اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

وحدت و تعامل مسئولان دشمن را به هراس انداخته است

خبرگزاری فارس: فرماتدار پلدختر گفت: هراس، واهمه و ناراحتی دشمنان انقلاب به خاطر وحدت، هم‌دلی و تعامل بین مسئولان است.

وحدت و تعامل مسئولان دشمن را به هراس انداخته است

فریدون رشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با بیان اینکه رهبری انقلاب یک نعمت بی‌نظیری است که همه باید قدردان آن باشیم، گفت: در طول 33 سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی، دنیای استکبار به رهبری آمریکا، تحریم‌ها و تهدیدات زیادی علیه انقلاب و ملت ایران انجام دادند، ولی همه تحریم‌ها و تهدیدات دنیای استکبار نه تنها باعث تزلزل پایه‌های انقلاب نشد، بلکه با تکیه بر ملت و عزت نفس و خوداتکایی، جمهوری اسلامی توانست تمام این تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

وی به تأثیرات و برکات مثبت تحریم‌ها اشاره کرد و یادآور شد: رهبری امام راحل و جانشین خلف ایشان مقام معظم رهبری هیمنه پوشالی دنیای استکبار به ویژه آمریکا را شکست و اگر این تحریم‌ها بر ایران تحمیل نمی‌شد، بسیاری از پیشرفت‌های کنونی نظام اسلامی حاصل نشده و استقلال آن حفظ نمی‌شد.

رشیدی مبارزه با ظلم و استکبار را از برکات انقلاب اسلامی در جهان دانست و افزود: پیشرفت و ترقی روزافزون نظام اسلامی امروز استکبار جهانی را به هراس و واهمه انداخته است و دشمنان به خوبی به میزان توانمندی ایرانیان در دست‌یابی به قلل رفیع علم و صنعت آگاهی داشته و از به خطر افتادن منافع نامشروع خود با رشد روزافزون عرصه‌های مختلف نظام اسلامی در هراس هستند.

وی انقلاب اسلامی را یک رویداد بسیار مهم و بی‌نظیر در کشور دانست و گفت: مردم ایران در 33 سال گذشته بارها از دستاوردهای نظام اسلامی دفاع کرده‌اند و یاد و خاطره شهدا را با اتحاد و هم‌دلی و ایمان خود به نمایش گذاشته‌اند، هم‌چنین توجه به دهک‌های پایین جامعه، خوداتکایی، خودباوری و توجه به هویت دینی از اهداف و دستاوردهای این انقلاب است.

وی اظهار داشت:‌ انقلاب اسلامی به اسلام و مسلمانان عزت داد، استقلال سیاسی و اقتصادی، آزادی و عزت ملی از دیگر دستاوردهای انقلاب است.

رشیدی یادآورشد: باید در ایام دهه مبارک فجر رویش‌های این انقلاب را برجسته و دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم.

رشیدی افزود: همه نگاه‌ها از هم‌اکنون به چگونگی حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن‌ماه دوخته شده، که حضور پرشور و شعف مردم در این مانور و جشن ملی نشانه پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب، ولایت‌فقیه و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار پلدختر به انتخابات 12 اسفند اشاره کرد و گفت: دشمن می‌کوشد تا انتخابات آینده مجلس در 12 اسفند کم‌رنگ برگزار شود و در این زمینه مردم باید خیلی هوشیار باشند و  نقشه‌های شوم دشمن را بشناسند و همانند گذشته با بصیرت و بینش در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند زیرا دشمن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را نشانه رفته است.

وی بر حضور پرشور، انتخاب آگاهانه، اطاعت از ولایت‌فقیه، حرکت در مدار قانون و مراقبت از توطئه دشمنان تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به گفته دوست و دشمن و شهادت تاریخ، نقطه عطفی غیر قابل انکار در تاریخ اسلام است و همه باید به این مسئله بیندیشیم، که قبلاً چه بودیم و کجا قرار داشتیم و امروز به برکت انقلاب به چه قله‌هایی رسیده‌ایم، لذا باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار پلدختر بر با شکوه‌تر برگزار کردن مراسم‌های دهه فجر تأکید کرد و گفت: با توجه به بیداری اسلامی که در جهان اسلام اتفاق افتاده امسال بزرگداشت دهه فجر فقط در سطح ایران نیست، بلکه ابعاد جهانی دارد.

وی از مردم برای حضور پرشور و با نشاط در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد و افزود: مردم با حضور پرشور خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان خواهند زد و پیام حضور حداکثری خود را در فرمانبرداری از فرامین ولی‌فقیه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند به جهانیان ثابت می‌کنند، زیرا حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.

رشیدی با بیان اینکه انتخابات سالم، قانونی و با حضور حداکثری مردم، اقتدار، استحکام و امنیت پایدار نظام اسلامی را به دنبال دارد، گفت: هدف اصلی و غایی دست‌اندرکاران انتخابات برگزاری سالم، بدون تنش و با حضور حداکثری مردم و حاکمیت جمهوری اسلامی است، که بدون تردید با برگزاری بهتر این دوره از انتخابات کارآمدی دولت و نظام در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به میزان بسیار زیادی ارتقاء یافته و اثرگذاری جمهوری اسلامی در صحنه‌های جهانی بهتر و بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات این دوره از مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، ناامیدی و ناتوانی دشمنان اسلام و ایران را دو چندان می‌کند و هیچ مشکلی برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و سالم وجود ندارد، اما به نامزدهای انتخابات توصیه می‌شود که در فضایی آرام و به دور از هرگونه هیاهو و جنجال به تبیین دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل مختلف بپردازند.

فرماندار پلدختر مهم‌ترین شرط و معیار کاندیدای اصلح را میزان وفاداری آنها به اسلام، نظام و ولایت عنوان کرد و افزود: تمام داوطلبان نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر رعایت اخلاق انتخاباتی اهتمام کنند و از تخریب رقبای خود پرهیز کرده و تبلیغات خود را در موعد قانونی که چهارم اسفند آغاز می‌شود، انجام دهند.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول