اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خاورشهر:

وحدت در کشور باید روز به روز توسط مسئولان تقویت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت خاورشهر گفت: همدلی و وحدت در کشور باید روز به روز توسط مسئولان تقویت شود.

وحدت در کشور باید روز به روز توسط مسئولان تقویت شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین زهیرالدین مبرهن در خطبه‌های نماز جمعه خاورشهر پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک عید سعید فطر گفت: عمل به دستورات الهی انجام عبادات و فرایض خاص ماه مبارک رمضان هدیه‌ای الهی برای مسلمانان است.
امام جمعه موقت خاورشهر افزود: عمل به دستورات الهی، تزکیه نفس و خوسازی جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال دارد و سعادتی است که در رمضان هر سال مسلمانان به آن موفق میشوند.
وی در ادامه از غفلت به عنوان بزرگ‌ترین دشمن انسان یاد کرد و اظهار داشت: غفلت بزرگ‌ترین دشمن بشر بوده و یک لحظه غفلت 70 سال عمر انسان را فنا کرده و جایگاه رفیع انسان را متزلزل می‌کند.
مبرهن تاکید کرد: خداوند نعمت لب و دندان را از برای زندانی کردن زبان خلق کرده است و انسان آگاه با حفظ آن می‌تواند خود را از ظلمت و تباهی نجات دهد.
امام جمعه موقت خاورشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بر ایجاد وحذت و همدلی تاکید کرد و گفت: همدلی و وحدت در کشور باید روز به روز توسط مسئولان تقویت شود.
وی ادامه داد: حفظ وحدت به ویژه در انتخابات آینده باید به شدت مورد توجه باشد.
مبرهن در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دولتمردان گفت: خواسته‌ها و انتظارات مردم از دولت خدمتگزار همان خواسته‌ها و انتظارات رهبری است. 
امام جمعه موقت خاورشهر با بیان اینکه اسلام دین عمل است، خاطرنشان کرد: دولت باید همانند گذشته ملتزم باشد و مردم نیز خواسته‌هایی غیر خواسته‌های رهبری از دولت ندارند.
وی در ادامه با تاکید بر اطاعت و پیروی از مقام معظم رهبری گفت: ولایت فقیه ولایت امیرالمومنین و ولایت خدا در کشور است و تلاش برای حفظ دستاوردهای انقلاب، توجه به جایگاه رفیع شهدا، جانبازان و ایثارگران، مقابله با خودمحوری و خودکامگی و وحدت در صحنه بودن عامل تداوم و بقای نظام اسلامی است.
مبرهن در ادامه با هشتم شوال سالروز تخریب بقاع متبرکه بقیع به دست وهابیون اشاره کرد و افزود: تخریب بقیع بدون هیچ مجوزی صورت گرفت است، در حالی که امروز در دنیا برای بزرگان بنایی بزرگ ایجاد و یاد آنها را زنده نگاه می‌دارند و خداوند متعال نیز در قرآن کریم به ایجاد بنا برای اصحاب کهف اشاره فرمودند متاسفانه شاهد تخریب بقاع متبرکه بقیع به دست وهابیون در 88 سال پیش هستیم که بدون هیچ دلیل عقلی و شرعی صورت گرفته است.
امام جمعه موقت خاورشهر با اشاره به 17 شهریور و سالروز به شهادت رسیدن مردم مظلوم ایران اسلامی به دست خاندان پهلوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این یوم‌الله گفت: 17 شهریور ماه بیدارکننده و آموزنده است و این آموزندگی هم برای دوستان و هم برای دشمنان است شجاعت مردم در این روز نشان داد که نهضت عقیده از هیچ قدرتی هراس ندارد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول