اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهرستان‌های جنوبی کرمان در مجلس:

توسعه جنوب کرمان در گرو تقویت تعاونی‌ها است

خبرگزاری فارس: نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‌های توسعه جنوب استان کرمان تقویت تعاونی‌ها در امر تأمین اعتبارات، سرمایه در گردش و نظارت بر انجام پروژه‌ها است.

توسعه جنوب کرمان در گرو تقویت تعاونی‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام محمدرضا امیری عصر امروز در کارگروه اشتغال جنوب اظهار داشت: بحث تعاونی‌ها یکی از مؤلفه‌های اساسی در توسعه منطقه جنوب کرمان است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های توسعه جنوب استان کرمان تقویت تعاونی‌ها در امر تأمین اعتبارات، سرمایه در گردش و نظارت بر انجام پروژه‌ها است.
امیری اذعان داشت: فعال‌سازی معادن منطقه جنوب کرمان سهم بزرگی در اشتغال جوانان این منطقه دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: در هر شهرستان در بحث صنعت و معدن تعدادی متقاضی را به بانک‌ها معرفی کرده که پرونده‌های آنان در دست بررسی است.
ابراهیم بلوچی عنوان کرد: برای ثبت معدن در جنوب استان 32 پروانه اکتشاف صادر شده که بر اساس آن 18 معدن در حال بهره‌برداری است.
وی گفت: برای ثبت معدن نیروهای بومی در اولویت هستند و در این زمینه با فرمانداری‌های هر شهرستان هماهنگ شده است.
رئیس اداره مشاغل خانگی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: 19 هزار فرصت مشاغل خانگی در استان ثبت شده که 14هزار سهم جنوب استان بوده است.
حسین خواجه‌بهرامی افزود: در استان کرمان نیز 74 هزار فرصت شغلی تعهد شده که تاکنون 46 هزار فرصت شغلی ثبت شده است.  
به گزارش فارس، جلسه کارگروه اشتغال با حضور مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، مدیران بانک‌ها و فرمانداران پنج شهرستان جنوبی در سالن فرمانداری شهرستان کهنوج برگزار شد.
انتهای پیام/ص30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول