اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زابل:

سیستان با وحدت و همدلی مسئولان توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل گفت: برای پیشرفت و آبادانی منطقه سیستان، ضروری است تا مسئولان با وحدت و همدلی بیشتری تلاش کنند.

سیستان با وحدت و همدلی مسئولان توسعه می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حسین کیخا پیش از ظهر امروز درجلسه شورای اداری در فرمانداری زابل اظهار کرد: دولت در منطقه سیستان کارها و خدمات ماندگار زیادی ‌را برجای گذاشته به طوری که می‌توان کارنامه خوبی به مردم ارائه داد. 
وی افزود: رمز موفقیت همه ادارات منطقه سیستان بر تعامل بوده و همه مسئولان منطقه خواستار رضایت مردم هستند و برای تحقق این امر تلاش‌های زیادی کرده و خواهند کرد.
فرماندار زابل خاطرنشان کرد: در بحث انتقال آب از چاه ‌نیمه‌ها، دو نماینده فعال منطقه سیستان برای حل مشکل کم آبی زابل تلاش بسیار کرده به طوری که مبلغ 90 میلیارد تومان برای تصفیه‌خانه زابل و 11 میلیارد تومان برای خط انتقال آب، دولت اعتبار اختصاص داده است.
کیخا افزود: نمایندگان مردم در مجلس کارها و اقدامات زیادی انجام داده‌اند که بر هیچ یک از مردم منطقه پوشیده نیست.
وی ادامه داد: در حال ‌حاضر در شهرستان زابل 27 هزار دانشجو مشغول به تحصیل بوده که نشان می‌دهد زابل به یک منطقه علمی تبدیل شده است.
فرماندار زابل به حرکت عظیم سرشماری نفوس و مسکن اشاره و تصریح کرد: یک حرکت بزرگ و ملی در حال اجراست و آن هم سرشماری نفوس و مسکن بوده که برای تحقق این امر بزرگ باید همه دست به دست هم داده تا با بهترین وجه ممکن انجام شود.
کیخا بیان کرد: 387 نفر نیرو برای سرشماری نفوس و مسکن در زابل تعیین شده‌اند که 171 نفر به صورت مستقیم وارد عملیات میدانی می‌شوند.
وی افزود: 56 کارشناس بازبین، 11 کارشناس فنی، 67 راننده خودرو، 49 نفر کارشناس گروه حوزه شهری و روستایی که 99 نفر شهری و 72 نفر روستایی در این گروه فعالیت خواهند کرد.
فرماندار زابل اضافه کرد: همه مأموران در این دوره بیمه هستند و کارت شناسایی و لباس مخصوص برای هر نفر تدارک دیده شده است.
کیخا از همه مسئولان ادارات خواست همه امکانات دولتی را در اختیار این طرح قرار دهند تا کارنامه خوبی از این طرح در منطقه سیستان و کشور بر جای ماند.
رئیس امور آب سیستان نیز در این جلسه گفت: امسال برای آبیاری از مزارع مشکلی وجود ندارد و همانند سال گذشته، کشاورزان می‌توانند با اطمینان خاطر به امر کشاورزی بپردازند و دغدغه کم آبی نداشته باشند.
حسینعلی شهرکی افزود: برنامه 25 ساله برای ذخیره‌سازی مخازن چاه نیمه در حال اجرا است.
وی عنوان کرد: تمام منابع آبی سیستان ابتدا به چاه نیمه‌ها انتقال یافته و بعد به اولویت، تأمین آب شرب منطقه و بعد کشاورزی مدنظر است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول