اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خواستار شد:

وحدت رویه میان مسئولان و دستگاه‌ها

خبرگزاری فارس: شهردار قم وحدت رویه در میان مسئولان و دستگاه‌ها را الزامی ارزیابی کرد و گفت: وحدت در میان مردم و مسئولان یک عنصر قوی دفاعی است.

وحدت رویه میان مسئولان و دستگاه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری در دیدار با بانوان فرهیخته استان قم که عصر امروز در سالن همایش‌های شهرداری شهر مقدس قم برگزار شد، از ارائه بیش از 300 خدمت در مقوله مدیریت شهری در شهرداری شهر مقدس قم خبر داد و گفت: در کشورهای توسعه یافته این میزان خدمات به چند برابر این تعداد می‌رسد.
وی در ادامه رسیدگی به مشکلات مردم و خدمت‌رسانی را از جمله نشانه‌های ایمان دانست و در این ارتباط افزود: امام حسین(ع) مراجعه مردم به مسئولان جامعه برای رفع مشکلات جامعه را نعمتی بزرگ برشمرده است، همچنین امام صادق(ع) رسیدگی به امور مردم را از جمله نشانه‌های ایمان می‌داند و اینها همه بیانگر اهمیت خدمت‌ به مردم است.
شهردار شهر با اشاره به تاثیرگزاری بانوان در بین خانواده‌ها و جوامع اظهار داشت: آینده مملکت در دستان بانوان کشور است، چراکه این بانوان هستند که می‌توانند با تربیت فرزندان مومن و انقلابی سرنوشت کشور را بیمه کنند و مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار سازند.
وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد ترکیب جمعیتی استان را بانوان تشکیل می‌دهند، اعلام کرد: بانوان می‌توانند با رصد کردن فعالیت‌های شهرداری، انتقادات و پیشنهادات خود را به شهرداری تحویل دهند و با استفاده از تصحیح مدیریت شهری، باعث رشد و بالندگی شهر شوند.
دلبری در ادامه با اشاره به خواسته رهبری از مسئولان نظام در مورد خدمت‌رسانی به مردم بیان کرد: یکی از مصادیق خدمت‌گذاری به مردم، حفظ وحدت در میان مسئولان است که نکته‌ قابل توجهی برای خدمت‌رسانی به مردم به شمار می‌رود.
وی وحدت رویه در میان مسئولان و دستگاه‌ها را الزامی ارزیابی کرد و افزود: دشمن از تفرقه میان مسئولان نظام سوء استفاده می‌کند و مسئولان نظام نباید این فرصت را در اختیار دشمنان نظام قرار دهند.
شهردار قم در پایان با بیان اینکه وحدت در میان مردم و مسئولان یک عنصر قوی دفاعی است، اظهار داشت: حفظ وحدت میان مسئولان خواسته مردم و رهبری معظم است که باید از طرف مسئولان امری جدی قلمداد شود و در راستای تحقق آن تلاش کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول