اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار تنگستان عنوان کرد

فعالیت مطلوب صدا و سیما برای خنثی‌سازی تلاش‌ رسانه‌ای دشمن

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار تنگستان گفت: صدا و سیما با فعال‌سازی کانال‌های مختلف تلویزیونی متناسب با نیاز همه اقشار و گروه‌های سنی، فعالیت بسیار مطلوبی در خنثی‌سازی تلاش‌های رسانه‌ای دشمن داشته است.

فعالیت مطلوب صدا و سیما برای خنثی‌سازی تلاش‌ رسانه‌ای دشمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اهرم پرویز شعبانی ظهر امروز در نشست کمیته امور بانوان و خانواده ضمن تبریک روز عفاف و حجاب اظهار داشت: بانوان همواره در طول تاریخ کشور، پاسدار فرهنگ عفت و حجاب بوده و توطئه‌های استکبار و رژیم شاهنشاهی در کشف حجاب نیز نتوانست این فضیلت انسانی را از بانوان ایرانی جدا کند.

وی با بیان اینکه دشمن از تلاش در جبهه جنگ نرم دست برنمی‌دارد خاطر نشان کرد: باید در مقابل دشمن هوشیار بود چرا که تهاجم فرهنگی خطرناک‌ترین سلاح دشمن در مواجهه با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شعبانی افزود: صدا و سیما با فعال‌سازی کانال‌های مختلف تلویزیونی متناسب با نیاز همه اقشار و گروه‌های سنی، فعالیت بسیار مطلوبی در خنثی‌سازی تلاش‌های رسانه‌ای دشمن داشته است.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش می‌کند از طریق رسانه‌های صوتی و تصویری، اینترنت، کانال‌های ماهواره‌ای بدحجابی را در جامعه ترویج کند تا جوانان را به عنوان آینده‌سازان کشور به انحراف بکشاند.

معاون فرماندار تنگستان حضرت فاطمه (س) را برترین الگوی زن مسلمان ذکر و تاکید کرد: بانوان جامعه با الگوگیری از شخصیت و منش آن بانوی بزرگ اسلامی می‌توانند ضمن اینکه عفت و حجاب اسلامی را در خود تقویت کنند در تحکیم بنیان خانواده و پرورش فرزندان مؤمن و متدین نیز نقش اساسی داشته باشند.

وی همچنین اعلام کرد: به مناسبت روز عفاف و حجاب ده‌ها برنامه‌ فرهنگی، هنری، ورزشی در سطح شهر و روستاهای شهرستان تنگستان برگزار می‌شود.

شعبانی همچنین گفت: وضعیت عفاف و حجاب در شهرستان تنگستان مطلوب است، اما باید تلاش شود با فرهنگ‌سازی و تقویت اعتقادات در نسل نوجوان و جوان حجاب و عفت در نسل‌های آینده نیز حفظ شود.

وی عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا با احداث فضاهای فرهنگی و هنری زیرساخت‌های مناسب برای فعالیت‌های اجتماعی جوانان و نوجوانان فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول