اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف مازندران:

رعایت عفاف موثرترین گام برای جلوگیری از ترفندهای دشمنان است

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: فرهنگ حجاب و عفاف موثرترین گام برای جلوگیری از ترفندهای دشمنان است.

رعایت عفاف موثرترین گام برای جلوگیری از ترفندهای دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، خلیل صالحی صبح امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به فرارسیدن روز حجاب و عفاف به بیان اهمیت و رعایت موازین شرعی این مهم پرداخت و اظهار داشت: دشمنان اسلام هر روز با ترفندهای اساسی و ریشه‌ای سعی در گسترش بدحجابی و بی‌بندوباری در بین جوانان ایرانی دارند تا به این وسیله به اهداف شوم خود دست یابند که لازم است قشر جوان کشورمان با آگاهی هرچه بیشتر توجه افزون‌تری به این مسئله داشته باشند.

وی با مهم ارزیابی کردن نقش زنان در اجرای فریضه حجاب و عفاف در جامعه اسلامی افزود: زنان مسلمان ایرانی با حفظ حجاب می‌توانند در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بیش از پیش حضوری فعال داشته باشند و باید مسئولان نهادهای فرهنگی به ویژه دانشگاه، مدارس و همچنین جامعه تاثیرگذار اصناف در این زمینه توجه و حساسیت ویژه‌ای داشته باشند.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران، عفاف و حجاب را نشان‌دهنده تقویت ایمان، ارزش‌های انسانی و حفظ حریم و حرمت زن و مرد دانست و افزود: عدم رعایت آن شدیدترین ضربات را بر پیکر اخلاق و معنویت در جامعه اسلامی وارد می‌کند.

وی به نقش تربیتی خانواده‌ها در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد و متذکر شد: نقش خانواده‌ها در توسعه این فرهنگ بیشتر از سایر نهادهای جامعه است، زیرا پایه‎های اساسی رشد شخصیت انسان‌ها در خانواده شکل می‌گیرد.

صالحی با تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد آثار مخرب مظاهر خودنمایی بر اخلاق و جامعه اذعان داشت: کشور ما در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و باید مراقب رفتار خود در جامعه باشیم و رعایت نکردن حجاب و عفاف و روی آوردن به برخی مظاهر خودنمایی باعث بی‌تقوایی در جامعه می‌شود و از این رو باید از الگوهای موثری همچون حضرت فاطمه (س) استفاده کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول