اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کار استان البرز:

نیروی انسانی باید در خدمت توسعه باشد

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز گفت: برای دست‌یابی به توسعه پایدار باید به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که توان نیروی انسانی در خدمت توسعه باشد.

نیروی انسانی باید در خدمت توسعه باشد

کاوه حدادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه‌ ایرانی مزین فرموده‌اند و طبیعی است که در این سال باید بخش مهمی از توان کشور برای رسیدن این مهم به کار بیافتد.

وی تصریح کرد: علت اصلی اینکه معظم‌له چنین نامی را برای سال جاری انتخاب فرمودند، نیازی است که کشور به در این زمینه داشته و از سوی دیگر با افزایش رفتارهای خصمانه غرب علیه جمهوری اسلامی باید برای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب تدبیر لازم اندیشیده شود.

توسعه همه جانبه ایران توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

مدیر کل اداره تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌های خصمانه غرب علیه ملت ایران ابراز داشت: برای اینکه بتوانیم مانند سه دهه اخیر در برابر توطئه دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی موفق عمل کنیم، باید در حوزه به توسعه پایدار و همه جانبه دست‌یابیم.

حدادپور متذکر شد: تحقق این هدف نیازمند زیرساخت‌ها و ابزاری است که یکی از مهم‌ترین آنها استفاده مناسب از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور به ویژه نیروی انسانی است و رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز با درک صحیح این واقعیت سال جاری را به این عنوان مزین فرموده‌اند.

از نیروی انسانی برای رسیدن به توسعه استفاده مناسبی نمی‌کنیم

وی تاکید کرد: بنابراین برای خنثی‌سازی توطئه‌های غرب به ویژه در حوزه اقتصادی باید به توانمندی بالای صنعتی و تولیدی دست ‌یافته و از توسعه پایدار بهره‌مند شویم که این امر نیز با استفاده صحیح از نیروی انسانی محقق می‌شود.

مدیر کل کار و امور اجتماعی استان البرز بیان داشت: ما استفاده صحیح و مناسبی از نیروی انسانی جوان، پر تلاش و نخبه خود نداریم که باید با برنامه‌ریزی مناسب و اجرای راهکارهای هوشمندانه و صحیح این نقیصه برطرف شود.

حدادپور در پایان تاکید کرد: به طور قطع با استفاده صحیح و علمی از توان نیروی انسانی و نیروی کار جوان کشورمان در کنار منابع غنی که در اختیار داریم، اهداف توسعه‌ای کشور که در اسناد بالادستی مانند سند چشم‌انداز 20 ساله طراحی شده، محقق خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول