اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

اجرای طرح هادی در تمام روستاهای جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از اجرای طرح هادی در تمام روستاهای جم خبر داد.

اجرای طرح هادی در تمام روستاهای جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی صبح امروز در بازدید از روستاهای شهرستان جم اظهار داشت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم یک لحظه از رفاه مردم غافل نبوده و با تمام توان در صدد رفع مسائل و مشکلات مردم به ویژه مردم روستاها بوده است که شاهد برطرف شدن بسیاری از این مشکلات بوده‌ایم.

وی از اجرای طرح هادی در تمام روستاهای جم خبر داد و افزود: طرح هادی به تدریج در تمام روستاهای جم اجرا می‌شود و اولویت اجرای طرح هادی در سال جاری با روستاهایی است که این طرح تاکنون در آنها اجرایی نشده و روستاهای محروم از جمله کوچهر در اولویت این امر مهم قرار دارد.

فرماندار جم خاطر نشان کرد: خدمت‌رسانی بی‌منت مسئولان به مردم تکلیف و وظیفه همه متولیان امور است و ما مسئولان باید نوکر مردم و وفادار به آنها باشیم.

عبداللهی با اشاره به اینکه کارها در دولت دسته‌بندی و برای هرکدام از آنها اولویتی تعریف شده است تصریح کرد: اولویت اول بخش کشاورزی است و رئیس جمهور در دولت دهم تأکید بسیاری بر توسعه کشاورزی به ویژه بخش آب و خاک کرده است.

فرماندار جم توطئه‌های مختلف دشمنان انقلاب را یادآور شد و گفت: دشمن با تحریم‌های اقتصادی به مردم فشار آورد ولی این تحریم‌ها مایه موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و مردم را از وابستگی نجات داد.

عبداللهی یادآور شد: ایران تنها کشور جهان است که با استقلال کامل می‌تواند برای خود تصمیم بگیرد و به برکت خون مطهر شهدا، استقلال به معنی واقعی کلمه در ایران وجود دارد.

فرماندار جم دیدار بی‌واسطه مسئولان با مردم را از برکات نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: پیام این دیدارها عشق و دلدادگی دولت نسبت به مردم و اثبات این مطلب است که مردم به دولت برخاسته از خود اعتماد دارند.

عبداللهی اضافه کرد: دولت دهم در تمام لحظات در فکر خدمت به مردم بوده و وقتی دولت کانون توجه خود را به نقاط دوردست و محروم متمرکز کند؛ حکایت از عزم جدی برای برقراری عدالت اجتماعی دارد.

وی به مدیران توصیه کرد: نسبت به رفع مشکل مردم در زمینه‌های راه، برق، آب و گاز تلاش بیشتری کنند.

عبداللهی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت خود برای رشد و توسعه شهرستان استفاده خواهیم کرد و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول