اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل خبر داد

اجرای طرح هادی 12 روستا در شهرستان اردل

خبرگزاری فارس: فرماندار اردل از اجرای طرح هادی در 12 روستای این شهرستان در سال جاری خبر داد.

اجرای طرح هادی 12 روستا در شهرستان اردل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی بعد از ظهر امروز در نشست مشورتی با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی این شهرستان با اعلام این خبر اظهار داشت: برای اجرای طرح هادی این 12 روستا که به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت می‎گیرد، بالغ بر نه‌میلیارد و 325 میلیون ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

وی از دهیاران به عنوان پیشگامان خدمت‎رسانی در سطح روستاها نام برد و افزود: دهیاران محور توسعه روستاها هستند که می‏توانند با شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای روستا و ارتباط مستمر و نزدیک با مسئولان، برای سرعت بخشیدن به توسعه و عمران روستا با بهره‎گیری از ظرفیت‎های محلی تلاش کنند.

وی به نقش دهیاران در توسعه روستاها اشاره کرد و افزود: در سال جاری پنج روستای دیگر در این شهرستان به نام‌های شکرآباد، نیسیاق، بالد، دهدلی و عزیزآباد علیا صاحب دهیار و دهیاری شده که امیدواریم با استقرار دهیاری در این روستاها توسعه و آبادانی آنان سرعت و شتاب بیشتری به خود بگیرد.

فرماندار اردل به تلاش و همت دولت برای رساندن خدمات به محروم‎ترین روستاها از جمله روستاهای این شهرستان اظهار داشت: گازرسانی یکی از این خدمات است که با سرعت خوب و قابل قبولی در این شهرستان برای برخورداری مردم روستاها از نعمت گاز در دست اجراست.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون گازرسانی به 15 روستای دهستان دیناران از توابع بخش مرکزی این شهرستان با تامین اعتبار لازم در حال اجراست.

خسروی همچنین با اشاره به برخی ظرفیت‌های این شهرستان برای سرمایه‎گذاری، توسعه و اشتغالزایی خاطرنشان کرد: ایجاد صنایع بسته‌بندی محصولات کشاورزی و خوراک آبزیان از جمله این ظرفیت‎هاست که با فراهم کردن بستر لازم به‌منظور جذب سرمایه‌گذاران می‌توان زمینه توسعه و رشد این شهرستان را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس لازم است تا صنعت بسته‌بندی نیز متناسب با ظرفیت‌های این شهرستان از جمله توسعه باغات، تولید محصولات کشاورزی و افزایش تولید ماهیان سردابی مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول