اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

بسیاری از روستاها شرایط طرح هادی را ندارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه در گاز‌رسانی روستا‌ها مشکل داریم، گفت: بسیاری از روستاها شرایط طرح هادی ندارند که باید برای حل این مشکل تلاش شود.

بسیاری از روستاها شرایط طرح هادی را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید حیدری‌طیب پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: برای ارتقای سطح استان به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم علاوه بر اینکه مشکلاتی هم وجود دارد لذا برای حل مشکلات نیاز به وحدت و هم‌فکری داریم.

حیدری‌طیب با بیان اینکه در گاز‌رسانی روستا‌ها مشکل داریم ادامه داد: بسیاری از روستاها شرایط طرح هادی ندارند که باید برای رفع این مشکل تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از روستا‌های کرمانشاه دبیرستان ندارند افزود: کارهای فرهنگی بسیاری باید در روستاها انجام شود و همچنین باید به بحث تربیت‌بدنی در این مکان‌ها توجه شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح توسعه کشاورزی‌، روستاییان دارای سند مشاعی هستند و برای دریافت وام در مراجعه به بانک دچار مشکل می‌شوند که باید برای حل این موضوع چاره‌ای اندیشید مثلا می‌توان از آنها سفته گرفت.

وی تصریح کرد: آب شرب روستائیان نیاز به همت مسئولان دارد چراکه از نظر عوامل محیطی‌، روستائیان بیشتر مورد تهدید قرار می‌گیرند.

حیدری‌طیب در پایان گفت: عدالت به معنای تساوی نیست‌، بلکه با توجه به شرایط باید امکانات توزیع شود مثلاً برخی از ادارات در مرکز استان به اندازه چند شهرستان گسترده هستند و این خود نیاز به توجه ویژه دارد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول