اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی 329 طرح هادی در روستاهای گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از آغاز عملیات اجرایی 329 طرح هادی در روستاهای استان خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی 329 طرح هادی در روستاهای گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی زمانی‎نژاد شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از چگونگی روند طرح‎های هادی شهرستان آق‎قلا در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: تهیه طرح هادی برای حدود 850 روستا از یک هزار روستا انجام گرفته که از این تعداد آغاز عملیات 329 طرح هادی روستایی در حال انجام است.

وی در خصوص مزیت‎های طرح هادی تصریح کرد: در 329 روستایی که طرح هادی در حال انجام است عملیات تعریض محور، خاک‎برداری، خاکریزی، جدول‎گذاری و آسفالت صورت گرفته و طرح هادی حدود 170 روستا به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان یادآور شد: در مابقی روستاها اجرای طرح هادی نیمه تمام بوده و در دست اقدام است.

زمانی‎نژاد با بیان اینکه برای تمام 76 روستایی که در شهرستان آق‎قلا وجود دارد تهیه طرح هادی انجام و به تصویب رسیده است خاطر نشان کرد: اجرای طرح هادی برای تعداد 36 روستای شهرستان آق‎قلا آغاز شده که عملیات این طرح در 10 روستا به اتمام رسیده و در بقیه روستاها نیز در دست اجراست.

بازدید از روند عملیات طرح‎های هادی شهرستان آق‎قلا با حضور زمانی‎نژاد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان، کر فرماندار شهرستان آق‎قلا، ولی‎اللهی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان، خسروی مدیر بنیاد مسکن شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا و نیز بخشدار مرکزی شهرستان آق‎قلا انجام شد.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول