اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:

جامعه کارگری از اجلاس جاده ابریشم استقبال ویژه می‌کند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز بر اهمیت برگزاری اجلاس بین‌المللی جاده ابریشم برای جامعه کارگری تاکید کرد و گفت: جامعه کارگری از برگزاری این اجلاس استقبال ویژه‌ای دارد.

جامعه کارگری از اجلاس جاده ابریشم استقبال ویژه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کریم صادق‌زاده پیش‌ازظهر امروز در حاشیه اجلاس جاده ابریشم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری سومین اجلاس بین‌المللی بازرگانان جاده ابریشم در شهر تبریز، شهر «اولین‌ها»، به سبب موقعیت صنعتی و حضور کشورهای خارجی و هیئت‌های تجاری برای شرکت در این اجلاس قابل تقدیر است و این نشان از جایگاه اقتصادی استان در مسیر جاده ابریشم است.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی مناسب از برگزاری اجلاس جاده ابریشم و پیشروی کارخانجات شهر صنعتی با اهداف این اجلاس خاطرنشان کرد: اگر این اجلاس به‌طور مطلوب اجرا شود و تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی استان و ظرفیت کارخانجات صحیح شناسانده شود می‌تواند در رفع معضلات بیکاری استان موثر باشد.

صادق‌زاده با اشاره به اینکه در مسیر بازرگانی بین‌المللی جاده ابریشم با برنامه‌ریزی اصولی از نیروهای انسانی و کارآفرینان نهفته در کارخانه‌ها باید به‌طور موثر استفاده شود، گفت: برگزاری این اجلاس فرصت بزرگی برای توسعه تجارت و حضور سرمایه‌گذاران و تاجران در کشورمان هست و تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند با اشراف بر بازارهای مبدأ و مقصد و همچنین ارائه بهترین ایده‌ها و رضایت به سود کمتر و مراعات صرفه مشتری فرصتی استثنایی را برای خرید بازاریابان و بازرگانان تامین کنند.

وی با بیان اینکه تسلط بر امور بازرگانی امروزه بدون هیچ حد و مرزی می‌تواند یکی از شاخص‌های مهم در تعدیل هزینه‌ها و تسهیل در امور صادرات و واردات کالا باشد، تصریح کرد: برای انجام تجارت سالم و کسب سود برای خود و مشتری در گرو شناخت بازارهای بکر و نوین برای تامین کالا، حضور مستمر در نمایشگاه‌های بین‌المللی دنیا، نظارت دقیق بر تهیه و بسته‌بندی و صرفه‌جویی در حمل و نقل کالا، آشنایی با قواعد گمرکی و رعایت آنها و استفاده از مسیر‌ها و امکانات بهتر حمل‌ونقل بین‌المللی است.

وی از استاندار، شهردار تبریز و سرپرست صنایع و معادن و بازرگانی استان در زمینه برگزاری مطلوب این اجلاس تقدیر کرد و گفت: حضور 26 کشور واقع شده در مسیر جاده ابریشم در استان بسیار مهم است و اگر در این زمینه حرکت و برنامه‌ریزی صحیحی شود می‌تواند نتایج مفید و قابل قبولی داشته و به نفع کارگران و کارآفرینان استان باشد.

صادق‌زاده با بیان اینکه تشکلات کارگری استان نیز در مسیر تصمیمات این اجلاس حرکت خواهد کرد، گفت: کشور ما هم‌اکنون با گام‌های استوار می‌تواند در مسیر جاده ابریشم حرکت کند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول