اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده حوزه مقاومت کربلا بردخون اعلام کرد:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و معنوی بسیجیان

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت کربلا بردخون گفت: برای آمادگی بسیجیان، در زمان‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و معنوی برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و معنوی بسیجیان
یوسف درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بردخون ضمن اشاره به برنامه‌های ویژه عید غدیر اظهار داشت: به منظور گرامیداشت عید غدیر خم و دهه ولایت و امامت، پیاده‌روی غدیر به مسافت12کیلومتر از حوزه مقاومت کربلای بردخون تا ساحل دریای خلیج فارس برگزار شد.
وی افزود: در این آیین بیش از 200 نفر از بسیجیان بخش بردخون حضور داشتند که پس از پیاده روی در ساحل خلیج فارس تجمع کردند و به انجام ورزش و تفریحات شاد و سرگرم کننده مشغول شدند.
درویشی ادامه داد: بسیجیان پس از طی مسافت 12 کیلومتری در ساحل خلیج فارس تجمع کردند و دست در دست هم حلقه اتحاد و برادری تشکیل دادند و با شعارهایی خشم و انزجار خود را نسبت به توطئه‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکا اعلام کردند و برنامه‌های رزمی ورزشی و شادی را اجرا کردند.
این مسئول همچنین به سخنرانی امام جمعه بردخون مبنی بر تشریح جایگاه ولی فقیه در جامعه در این جمع بسیجی اشاره و عنوان کرد: حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی  بسیجیان را فداییان رهبر دانست که همواره در خط ولایت بوده‌اند و با حفظ خصلت پهلوانی و ایثار هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند این مسیر ولایت خدشه دار شود.
فرمانده حوزه مقاومت کربلا بردخون اعلام کرد: برای آمادگی بسیجیان، در زمان‌های مختلف برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و معنوی برگزار می‌شود.
وی در پایان اذعان داشت: تلاش می‌کنیم با اجرای این برنامه‌ها روحیه دفاعی و دینی را در نیروهای مخلص بسیج تقویت کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول