اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تربیت‌بدنی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نگاه‌ها به بُعد قهرمانی ورزش بسیج دوخته شده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تربیت‌بدنی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حذف بُعد قهرمانی از ورزش بسیج کار بسیار اشتباهی بود و از این پس به ورزش قهرمانی بسیج و سپاه اهمیت ویژه‌ای داده می‌شود.

نگاه‌ها به بُعد قهرمانی ورزش بسیج دوخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی آجرلو در حاشیه نشست خبری خود با خبرنگاران اصفهان در سرای ورزشکاران این شهر اظهار داشت: در صورتی که به توصیه‌های پیر جماران مبنی بر اهمیت داشت ورزش از دو بُعد جسمانی و روحانی توجه کرده و با این دو بال ورزش کشور را جلو می‌بردیم، امروز مشکلی در ورزش وجود نداشت.

آجرلو با بیان اینکه حوزه ورزش از بزرگی خاصی برخوردار است، تصریح کرد: مشکلاتی که امروز برای ورزش سپاه و بسیج وجود دارد، شاید ناشی از عملکرد برخی مسئولان این سازمان باشد، البته نگاه سپاه پاسداران به ورزش، از جمله بعد قهرمانی با گذشته تفاوت دارد و راه جدیدی را می‌پیماید.

وی با بیان اینکه جامعه ورزشی، جامعه‌ای است که ورزشکار آن روحیه بسیجی داشته باشد، اظهار داشت:  باید نگاه جدی‌تری به این حوزه داشته باشیم.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران نسبت به انقلاب هنوز بدهکار است، بیان داشت: آمده‌ایم که نوکری انقلاب را بکنیم.

آجرلو ادامه داد: تا زمانی که نگاه به ورزش براساس گروه‌بندی‌های سیاسی انجام شود، هیچ اقدام خاصی در این مورد نمی‌توان انجام داد، باید ببینیم چگونه می‌توان به مردم کمک کرد.

وی در مورد امکاناتی که سازمان تربیت‌بدنی سپاه پاسداران برای استان‌های مختلف از جمله استان اصفهان قرار می‌دهد، گفت: شتر‌سواری دولا دولا نمی‌شود و باید برای ایجاد فرایند‌های مختلف ورزشی هزینه کنیم.

رئیس سازمان تربیت‌بدنی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت داشتن ورزش از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، تأکید کرد: لازمه تبعیت از رهبر معظم انقلاب توجه به دستورات ایشان از جمله حوزه ورزش است.

وی در مورد اهمیت کار خبرنگاران در مورد فعالیت‌های ورزشی کشور اظهار داشت: در این لحظات حساس کشوری قلم خبرنگاران باید به پیشرفت ورزش ایران کمک کند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول