اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با خردادماه 91

شهرکرد میزبان جشنواره ورزشی بسیج عشایر می‎شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت عشایری سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی بسیج عشایر این استان همزمان با ایام شعبانیه در خردادماه سال 91 خبر داد.

شهرکرد میزبان جشنواره ورزشی بسیج عشایر می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر قلی‌زاده بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: این جشنواره به‌ منظور آشنایی و ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی در جامعه عشایر، توسعه فضائل و سنت‎های متعالی برخاسته از آموزه‎های دینی در جامعه عشایر و انتقال تجربیات و تعامل سازنده بین هنرمندان، ورزشکاران، سوارکاران و تیراندازان برگزار می‌شود.

وی افزود: حمایت از هنرمندان بسیجی، گروه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و ایجاد زمینه جذب بیشتر در جامعه عشایری از دیگر اهداف برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی بسیج عشایر است.

قلی‌زاده ادامه داد: این جشنواره با محوریت معرفی شهید حجت‌الاسلام عبدالله میثمی و شهیده ناهید فاتحی به‌‌عنوان شهدای شاخص سازمان بسیج مستضعفین و شهید احمد سلیمانی و شهیده اختر بیگلری به‌عنوان شهدای شاخص سازمان بسیج جامعه عشایری کشور در سال 91 برگزار می‎شود.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی بسیج عشایر در رشته‌های قرائت قرآن، مفاهیم، اذان، کتابخوانی، تیراندازی، سوارکاری، ورزش‌های محلی، نقاشی، خطاطی، عکس، سرود و شعر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی این جشنواره همزمان با ایام شعبانیه در خردادماه سال 91 در شهرکرد برگزار می‌شود، گفت: رقابت در دو سطح حوزه‌های مقاومت و استانی برگزار می‌شود و سه نفر برتر حوزه‌های مقاومت به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

قلی‌زاده عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را در پرتو تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف در خدمت مردم شریف ایران اسلامی بودند و اقدامات لشکر مخلص خدا دشمن را ناامید کرده است.

وی با بیان ویژگی‌های تفکر بسیجی، گفت: تفکر بسیجی مجموعه‌ای از فرهنگ شهدا است که به حرکت انسان‌ها جهت می‌دهد و چراغ راه را روشن می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیجی خود را سرباز ولایت می‌داند و به این سربازی افتخار کرده و بدان عشق می‌ورزد، گفت: بسیجیان الگوی عملی شناخت معارف اسلامی هستند، بر همین اساس هر کس تفکر و اندیشه علوی داشته باشد، بسیجی است.

وی افزود: هرگاه دشمنان خواسته‌اند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند با درایت، تیزبینی و اقتدار بسیج و سپاه مواجه و تحقیر و خوار شدند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول