اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز شهادت سعید طوغانی

ورزشکاران بسیجی گلستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: به مناسبت سالروز شهادت سعید طوغانی قهرمان باستانی کار و رکوردار تیز چرخ کشور و روز بسیج اقشار از ورزشکاران بسیجی گلستان تجلیل شد.

ورزشکاران بسیجی گلستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی اول جانشین فرماندهی سپاه نینوای استان گلستان عصر سه‌شنبه در این مراسم با تمجید از اداره کل ورزش و جوانان استان تربیت ورزشکاران بسیجی را به منظور به جریان انداختن فرهنگ ناب بسیج در بین ورزشکاران در راستای حفظ ارزش‎های اسلامی و انسانی لازم و ضروری دانست و بر استمرار این حرکت ارزشی تاکید کرد.

قربانعلی پاشا مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گلستان هم در این جلسه گفت: همه ورزشکاران باید برای ارتقای سطح اخلاق و منش پهلوانی در جامعه ورزشی کمک کنند تا سوای از موفقیت‎های دنیای قهرمانی به لحاظ اخلاقی هم بالاتر از سایر کشورها باشیم.

مسئول بسیج ورزشکاران استان گلستان هم در این جلسه هدف اصلی برگزاری کلاس‎های طرح بصیرت و طرح صالحین را تربیت مربیان و سرپرستانی با اخلاق، مومن، انقلابی و پیرو خط رهبری عنوان کرد تا بتوانند در بین ورزشکاران و به ویژه قشر جوان و نوجوانان حافظ ارزش‎های اسلامی و انسانی باشند.

موسی حاجی‎کلاته اضافه کرد: این برنامه‎های آموزشی و فرهنگی در سال 1391 هم با جدیت برگزار خواهد شد، ضمن اینکه تعداد 90 نفر از ورزشکاران آقا و خانم متشکل از کارکنان اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان‎ها، مسئولان هیئت‎های ورزشی، سرپرستان، مربیان و ورزشکاران در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد تا با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا بشوند.

در پایان مراسم به شرکت‎کنندگان لوح سپاس و جوایزی ارزشمند اهدا شد.

این مراسم با حضور حسین کریمی‎اول جانشین فرماندهی سپاه نینوای گلستان، قربانعلی پاشا مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گلستان، موسی حاجی‎کلاته مسئول بسیج ورزشکاران استان گلستان و جمعی از مسئولان و ورزشکاران بسیجی آقا و خانم اعزامی به طرح بصیرت و طرح صالحین در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول