اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم عنوان کرد

اجرای برنامه‌های منسجم ویژه ورزشکاران بسیجی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم از برگزاری و اجرای برنامه‌های منسجم ویژه ورزشکاران بسیجی در سال جاری خبر داد.

اجرای برنامه‌های منسجم ویژه ورزشکاران بسیجی

داود هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه سازمان بسیج ورزشکاران در زمینه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی اقدامات گسترده‌ای را در سال گذشته به مرحله اجرا درآورده است گفت: در سال جاری نیز تلاش خواهیم کرد که برنامه‌های منسجمی را اجرایی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح شجره طیبه صالحین افزود: در این طرح مربیان رشته‌های مختلف به عنوان سرگروه در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و سپس نسبت به اجرایی کردن آموخته‌های خود در حلقه‌های صالحین اقدام می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم خاطر نشان کرد: امیدواریم که در سال جاری با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم بتوانیم در زمینه آموزش مربیان حلقه‌های طرح صالحین طبق برنامه‌ریزی عمل کرده و به توفیقات پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اهمیت آسیب‌شناسی محیط‌های ورزشی تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد که سطح بصیرت ورزشکاران بسیجی را بیش از گذشته ارتقا دهیم و در این زمینه برگزاری دوره‌های مختلف با رویکردهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... را در دستور کار قرار داده‌ایم.

هاشمی به برنامه‌های اجرا شده از سوی این سازمان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌ها و مسابقات ورزشی به اجرا در آمده است و تلاش می‌کنیم که این برنامه‌ها را با افزایش کمی و کیفی در سال جاری دنبال کنیم.

وی برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا، ‌برگزاری مسابقات مختلف ورزشی با نام متبرک شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدای ورزشکار و برگزاری اردوهای راهیان‌نور را از جمله برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران استان قم عنوان کرد و گفت:‌ برگزاری نشست‌های بصیرت، برگزاری دوره‌های آموزشی با محوریت مسائل عقیدتی و انتشار نشریه علمی و آموزشی از دیگر فعالیت‌های این سازمان بوده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول