اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی

ورزشکاران بسیجی استان بوشهر تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور فرماندهان بسیجی استان و شماری از ورزشکاران، ورزشکاران بسیجی استان بوشهر تجلیل شدند.

ورزشکاران بسیجی استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام صادق(ع) صبح امروز در این آیین با اشاره به ظرفیت‌های مختلف بسیج گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف همواره پیشتاز بوده و در زمینه ورزش نیز موفق عمل کرده است.

روح الله فرزین تصریح کرد: قهرمانان به عنوان افراد کلیدی هر جامعه‌ای در جهت حرکت به سوی اخلاق‌گرایی اسلامی و تعالی آحاد جامعه ورزش نقش بسزایی دارند.

وی با بیان اینکه از طریق ورزش می‌توان فرهنگ، آداب و سنن خود را به دیگر کشورها معرفی و عرضه کرد، افزود: جامعه ورزش ایران اسلامی ما که دارای قشری جوان است از حیث تاثیرگزاری فرهنگی و اجتماعی از حیطه‌های بسیار وسیعی برخوردار است.

وی گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی و ارزشی در جامعه ورزش کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با توجه به بضاعت‌های موجود باید به صورت هدفمند بر روی افراد تاثیرگذار مانند مربیان، مدیران و کارشناسان متمرکز کرد.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "محیط ورزش در کشور ما باید محیطی معنوی و آکنده از جوانمردی، پهلوانی، تقوا، پاکدامنی، پارسایی و درخشندگی‌های اخلاقی و روحی باشد و انعکاس نورانیت خود را به همه قشرهای کشور بتاباند" اشاره کرد و ادامه داد: اگر این کلام نورانی در ورزش ما نهادینه شود ما می‌توانیم تمام قله‌های افتخار را در سطح جهان کسب کنیم.

فرزین هدف از برگزاری این همایش را تعلیم و بازآموزی افراد تاثیرگذار ورزش در ارتباط با وظایف، نقش و کارکردهای معنوی، ارزشی و فرهنگی ورزش و تاثیر آن بر نسل جوان، فراهم کردن زمینه و ایجاد انگیزه برای فعال شدن افراد تاثیرگذار در امور ارزشی، ایجاد زمینه برای اخلاق گرایی و تعالی فرهنگی مرزش، مقابله با تهدیدات نرم دشمن در ورزش و تقویت روحیه معنوی و اخلاق گرایانه در جامعه ورزش به منظور افزایش کارآیی عنوان کرد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول