اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به عنوان متولیان ورزش؛

شرایط ورزش خوبی را برای بسیجیان آماده می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: با ایجاد شرایط خوب ورزشی برای بسیجیان علاوه بر سلامتی این افراد، اوقات فراقت آنها نیز به بهترین شکل ممکن پر شده و از لحظات زندگی زیباترین استفاده را می‌برند.

شرایط ورزش خوبی را برای بسیجیان آماده می‌کنیم
علی قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کمک به هر چه بهتر برگزار شدن مأموریت‌های بسیجیان نیاز به سلامتی روح و جسم کامل دارد که این کار محقق نمی‌شود غیر از اینکه ورزش جزو اصول جدایی ناپذیر زندگی بسیجیان قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در هفته گذشته شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های تیراندازی برادران، ویژه رده سنی بزرگسالان بودیم، تصریح کرد: در این مسابقات که کیش میزبان آن است، تیم تپانچه باشگاه مقاومت اصفهان در صدر جدول قرار دارد.
مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب‌الزمان (عج) ادامه داد: هم‌زمان با رقابت‌های تیراندازی کیش، تیم تیراندازی خواهران نیز در لیگ تیراندازی دسته یک رشت شرکت کرده که ورزشکاران اصفهانی توانستند مقام نخست را از آن خود کنند.
وی با اشاره به برگزاری لیگ تکواندوی بسیج کشور اظهار داشت: این مسابقات که در رده سنی جوانان و ویژه آقایان برگزار شد، با کسب رتبه دوم این رقابت‌ها توسط ورزشکاران باشگاه مقاومت همراه بود.
قاسمی اضافه کرد: در پنجشنبه این هفته شاهد کوهنوردی کارکنان باشگاه مقاومت هستیم که زمان برگزاری این مراسم در هفت صبح آغاز و تا ساعت 9 صبح به درازا می‌کشد.
وی با بیان اینکه در روز جمعه این هفته نیز همایش رهروان شهدا با حضور یک هزار نفر دانش‌آموز برگزار می‌شود، اظهار داشت: این همایش پیاده‌روی از ورزشگاه 22 بهمن آغاز و به گلستان شهدا ختم می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول