اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد خبر داد:

برگزاری همایش بزرگ ورزشکاران بسیجی محمودآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از برگزاری همایش بزرگ ورزشکاران بسیجی این شهر در هفته گرامیداشت بسیج خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ ورزشکاران بسیجی محمودآباد
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در محمودآباد اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت ایام هفته بسیج همایشی باشکوه با حضور ورزشکاران بسیجی در سپاه این شهرستان برگزار می‌شود.
اسماعیل پهلوان  هدف از برگزاری این همایش را تجدید پیمان ورزشکاران با این نهاد مردمی و ارزشمند دانست و تصریح کرد: همه خود را عضوی از خانواده بزرگ بسیج در کشور عزیزمان می‌دانیم و شاید این کمترین کار ورزشکاران باشد تا در یک همایش حضور بسیج و ورزش را در کنار هم یکبار دیگر ثابت کنند
پهلوان شرکت‌کنندگان در این همایش را ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و همه فعالان در عرصه ورزش عنوان کرد
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد ادامه داد: در این روز برای نشان دادن صلابت و قدرت ورزشکاران بسیجی همه با لباسی متحد و یک شکل در سطح شهر حاضر خواهیم شد تا روحیه بسیجی را در شهر نمایان کنیم.
پهلوان همچنین از دیگر برنامه‌های اداره ورزش و جوانان محمودآباد در این هفته را برگزاری مسابقات مختلفی در رشته‌های فوتسال، کشتی، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، فوتبال و چند رشته دیگر ورزشی دانست و ابراز داشت: بسیاری از برنامه‌های ورزشی در سطح روستاها نیز برای گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین برگزار می‌شود تا عطر دلنشین بسیج در سراسر شهرستان آکنده شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی بسیج در یکی از روزهای این هفته خبر داد و اذعان داشت: همه تلاش خود را به کار بستیم که ما نیز سهمی هرچند کوچک در باشکوه برگزار کردن هفته بسیج داشته باشیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول