اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بهشهر:

86 درصد جمعیت دانش‌آموزی بهشهر ثبت‌نام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بهشهر گفت: 86 درصد جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان برای ورود به سال تحصیلی بالاتر ثبت‌نام کردند.

86 درصد جمعیت دانش‌آموزی بهشهر ثبت‌نام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، ابوالقاسم ثلاثی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش بهشهر که با حضور فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و همچنین اعضای اصلی این شورا در فرمانداری بهشهر برگزار شد از آخرین وضعیت ثبت نام شده‌ها تا هوشمند کردن کلاس‌ها گفت.

وی که چند روزی است به سمت رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر منصوب شده است با تقدیر از خدمات ارزنده و عملکردهای مدیریت قبلی و هموار بودن مسیری که اکنون خودش باید آن را ادامه دهد، اظهار داشت: یکی از پرمشغله‌ترین موضوع این روزها، بحث آماده‌سازی مدارس برای ورود دانش‌آموزان و سازماندهی همکاران آموزش و پرورش است.

ثلاثی تصریح کرد: در مهر ماه امسال باید 25 هزار و 124 دانش آموز، سال تحصیلی جدید را در پایه‌های مختلف تحصیلی آغاز کنند که تاکنون 21 هزار و 520 نفر ثبت نام کردند.

وی افزود: از بین 3 هزار و 604 نفر باقیمانده، بیشتر آنها در مقطع متوسطه هستند که به دلیل انتخاب مدرسه و هدایت تحصیلی هنوز موفق به ثبت نام نشده‌اند.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در ادامه گفت: با احتساب خردسالانی که مقطع پیش‌دبستانی را گذراندند، 2 هزار و 100 دانش آموز سال اولی داریم که تاکنون یک‌هزار و 961 نفر آنها پس از طی مراحل سنجش، در مدارس شهر و روستا ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته 2 هزار و 220 دانش آموز سال اولی داشتیم.

ثلاثی با اشاره به اجرای موفق طرح تک شیفت شدن همه مدارس کشور خاطرنشان کرد: در همین راستا غیر از یک مدرسه ابتدایی، سایر مدارس بهشهر تک‌نوبته هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در پایان سخنان خود گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های سال تحصیلی جدید، تلاش برای هوشمندسازی مدارس به ‌ویژه مدارس پایه ششم ابتدایی است.

به گزارش فارس، شهرستان بهشهر دارای 220 مدرسه و حدود یک‌هزار و 500 کلاس درس دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول