اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی خبر داد

آغاز فعالیت دو مدرسه وابسته به حوزه علمیه قم در دشتی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت: در سال تحصیلی جدید، دو مدرسه وابسته به حوزه علمیه قم شامل مدرسه پسرانه امام خمینی(ره) و دخترانه اندیشه در دشتی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

آغاز فعالیت دو مدرسه وابسته به حوزه علمیه قم در دشتی

حسین زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شهرستان دشتی با 114 آزمایشگاه و 500 کلاس درس به اتفاق 900 نفر همکار در خدمت بیش از 10 هزار نفر دانش‌آموز و اولیای آنها است.

مدیر آموزش و پرورش دشتی افزود: با توجه به ساختار جدید نظام آموزشی که یک پایه به دوره ابتدایی افزوده شده، 52 کلاس مستقل و چند پایه ششم ابتدایی با حدود 750 دانش‌آموز فصل نوینی را در تغییر و دگرگونی آموزش و پرورش رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: برای کیفیت‌بخشی در دوره ابتدایی دو مدرسه شاهد دخترانه و پسرانه به تنها مدرسه شاهد شهرستان افزوده خواهد شد که دبستان شاهد زینبیه دخترانه و دبستان شاهد شهید کللی پسرانه به فرهنگ ترویج ایثار و شهادت به صورت ویژه خواهند پرداخت.

زارعی خاطر نشان کرد: در سال آینده تحصیلی دو مدرسه قرآنی با رویکرد ویژه به معارف قرآنی خواهند پرداخت و علاوه بر تدریس دوره ابتدایی، مدرسه قرآنی مصطفوی و شهید موذبیان نیز به این مهم خواهند پرداخت.

وی افزود: همچنین دو مدرسه وابسته به حوزه علمیه قم به صورت ویژه به معارف اسلامی خواهند پرداخت که مدرسه پسرانه دانش و مدرسه دخترانه شهید آستروتین از آن جمله است.

زارعی یادآور شد: در دوره راهنمایی به ظرفیت‌های مدرسه پسرانه نمونه آزادگان و مدرسه دخترانه شاهد حضرت معصومه(س) توجه ویژه شده، همچنین مدرسه وابسته به حوزه علمیه دخترانه شهید عاشوری به مدرسه المهدی افزوده خواهد شد.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید، دو مدرسه وابسته به حوزه علمیه شامل مدرسه پسرانه امام‌خمینی(ره) و دخترانه دبیرستان اندیشه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش دشتی افزود: علاوه بر دبیرستان نمونه پسرانه علامه طباطبایی که در شهر وجود داشت دبیرستان نمونه بشارت نیز برای خواهران به صورت مستقل آغاز به کار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مدارس تیزهوشان پسرانه شهید بهشتی و دخترانه فرزانگان نیز مجوز آن گرفته شده و در سال تحصیلی جدید آغاز به کار خواهند کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول