اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مرم بویراحمد و دنا:

نظارت بر پروژه‌ها در برخی دستگاه‌ها ضعیف است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نظارت بر کیفیت پروژه‌های عمرانی به‌ویژه در فرصت باقی‌مانده به جذب اعتبارات گفت: متاسفانه نظارت بر پروژه‌ها در برخی دستگاه‌ها ضعیف است.

نظارت بر پروژه‌ها در برخی دستگاه‌ها ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی بعد از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اعتبارات جذب نشده‌ای که امروز مورد بحث و بررسی هستند به علت تاخیر زیاد در مبادلات و توافقنامه‌ها است که امید است با طرحی که در مجلس تصویب شده و در انتظار تایید شورای نگهبان است، مسئولان دستگاه‌های اجرایی بتوانند تا پایان شهریور نسبت به جذب اعتبارات عمرانی اقدام کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد که مسئولان به گونه‌ای عمل کنند که حقی از مردم ضایع نشود و این اعتبارات برای توسعه و عمران و آبادانی در این استان هزینه شوند.

زارعی با بیان اینکه نظارت در برخی دستگاه ها ضعیف است، ادامه داد: موضوع مهم نظارت مورد عنایت بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در پروژه‌های عمرانی نیست که باید این وضع اصلاح شود.

وی تصریح کرد:‌ نباید به هیچ عنوان و هیچ بهانه‌ای کیفیت را فدای سرعت کنیم زیرا در این صورت سرمایه‌ها هدر می‌رود، مردم ناراضی هستند و دستگاه‌ها هم بدنام می‌شوند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت شورای برنامه‌ریزی در توسعه یک استان گفت: این که همه ما در هر فرصتی از محرومیت‌ها می‌گوییم و فریاد توسعه نیافتگی و عقب‌ماندگی سر می‌دهیم، همه این‌ها باید در شورای برنامه‌ریزی برای آن‌ها طرح و راهکار ارائه شود.

وی شورای برنامه‌ریزی هر استانی را نسخه شفابخش توسعه در آن استان خواند و ادامه داد:‌ اعضای این شورا باید با تسلط و اشرافیت بر موضوعات با مطالعه وارد شوند و برای رفع مشکلات این استان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کنند.

زارعی ابراز داشت: باید به گونه‌ای مدیریت و پیگیری کرد که از تاخیرهای بسیار زیاد در مبادله موافقت‌نامه‌ها و دیگر مسائل مرتبط و مورد نیاز برای شروع یک طرح یا پروژه جلوگیری شود تا کارها به دقیقه 90 نکشند و فرصت‌های توسعه و پیشرفت از دست نروند.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با همه وجود و ظرفیت‌های ممکن آماده همکاری، همراهی و پیگیری مسائل در سطح ملی هستم که بر این اساس دستگاه‌ها مشکلات و محدودیت‌ها را انعکاس دهند تا به کمک همدیگر موانع اجرایی طرح‌ها و پروژه‌ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول