اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت صنعت وتجارت خراسان‌رضوی مطرح کرد

تشدید نظارت بر عملکرد نمایندگی‌های خودرو در خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون نظارت صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با تاکید بر تشدید نظارت بر عملکرد نمایندگی‌های خودرو در استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 132 مورد شکایت از خودروسازان و نمایندگی‌های خودرو در استان رسیدگی شده است.

تشدید نظارت بر عملکرد نمایندگی‌های خودرو در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی غفوری مقدم اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری اداره‌کل تعزیرات حکومتی با گشت‌های مشترکی از نمایندگی‌های خودروی مستقر در مشهد مقدس بازرسی به عمل آمده است.

معاون نظارت صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی افزود: در این مدت 132 مورد شکایت شاکیان خصوصی هم رسیدگی شده است و 34 پرونده تخلف به ارزش ریالی 13 میلیارد ریال تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

غفوری مقدم گفت: عمده شکایت شاکیان مبنی بر تاخیر در تحویل، امتناع از عرضه خودرو، اجرت‌المثل خودرو، گران‌فروشی و همچنین قطعات نصب شده بر روی خودرو است.

وی تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی آماده دریافت شکایات حضوری هم استانی‌ها درارتباط با موارد ذکر شده تخلفات خودرو در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول