اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان خبر داد

وجود 7 واحد سردخانه برای نگهداری کالا در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هفت سردخانه نگهداری کالا و محصولات در استان زنجان وجود دارد.

وجود 7 واحد سردخانه برای نگهداری کالا در زنجان

کرامت‌الله نیکخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ظرفیت نگهداری کالا در هر یک از سردخانه‌های استان زنجان بیش از 30 هزار تن است.

وی با اشاره به اینکه یکی از سردخانه‌های استان زنجان سردخانه تخصصی محصولات کشاورزی است، خاطرنشان کرد: در سایر سردخانه‌ها کالاهای دیگری چون گوشت، پنیر و ... نیز نگهداری می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه سردخانه‌های استان زنجان صرفا برای محصولات کشاورزی اختصاص داده نشده است، اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت سردخانه‌های استان پاسخگوی نیازهای استان است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد سردخانه جدید در استان زنجان به بخش خصوصی واگذار می‌شود، ادامه داد: از احداث سردخانه جدید حمایت می‌کنیم.

نیکخواه در زمینه تنظیم بازار تصریح کرد: اساس و پایه برنامه‌ریزی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در زمینه تنظیم بازار آمارهایی است که از سازمان جهاد کشاورزی استان دریافت می‌کنیم.

وی یادآور شد: در بخش‌های مختلف از جمله خرید گندم و تنظیم بازار میوه آمارهای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بر اساس آمار و اطلاعات سازمان جهاد کشاورزی برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول