اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین:

شهرستان آبیک سردخانه ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: شهرستان آبیک فاقد سردخانه است و اجساد این شهرستان برای معاینه باید به قزوین منتقل شوند.

شهرستان آبیک سردخانه ندارد
داریوش مهین‌پی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: یکی از مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت به استان قزوین، در خصوص تجهیز و ایجاد سالن تشریح در شهرستان‌های آبیک و تاکستان است، در تاکستان کار به خوبی پیش رفته و با وجود اینکه سردخانه داشت ولی سالن تشریح نداشت زمین بری این منظور واگذار شده و کار در حال انجام است.
وی ادامه داد: متأسفانه در شهرستان آبیک زمینی در اختیار پزشکی قانونی قرار داده نشده و شهرداری و سازمان مسکن عنوان کرده‌اند که زمین ندارند و پروژه در این شهرستان معطل مانده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین اضافه کرد: معضل نبود سردخانه در آبیک وجود دارد و با وجود اینکه در این شهرستان، پزشکی قانونی وجود دارد ولی همه اجساد حتی برای معاینه ساده و ظاهری به قزوین منتقل شده و سپس برای تدفین دوباره به شهرستان آبیک بازگردانده می‌شوند و این موضوع مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.
مهین‌پی اعلام کرد: در خصوص شهر صنعتی البرز نیز همه خدمات در حوزه پزشکی قانونی در قزوین ارائه می‌شود و مردم مجبور هستند که برای دریافت خدمات به پزشکی قانونی قزوین مراجعه کنند و در پیگیری که داشتیم اعلام کرده‌اند که یک ساختمانی را به این امر اختصاص می‌دهند.
وی یادآور شد: مسئولان شهرستان البرز اگر بخواهند که مردم در آسایش باشند باید ساختمانی را به پزشکی قانونی اختصاص دهند؛ پزشکی قانونی نباید در منطقه مسکونی باشد زیرا مراجعان خاص دارد و باید در قسمت اداری باشد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین افزود: شهرستان بوئین زهرا نیز سردخانه دارد ولی فضای برای معاینات بسیار کوچک است و نیاز به ساختمان اداری و در درجه دوم سالن تشریح دارد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در قزوین نیز توانستیم با ایجاد آزمایشگاه، وابستگی به استان تهران را قطع کنیم و خوشبختانه به لحاظ نیرو نیز در آزمایشگاه کمبودی نداریم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول