اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی خبر داد

صدور 80 پروانه استاندارد برای سردخانه‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی گفت: 80 فقره پروانه علامت استاندارد برای سردخانه‌های آذربایجان غربی صادر شده است.

صدور 80 پروانه استاندارد برای سردخانه‌های آذربایجان غربی

منصور جلایر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سردخانه‌های نگهداری مواد خوراکی در آذربایجان غربی توسط بازرسان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به مشمول استاندارد بودن سردخانه‌هایی با ظرفیت یک‌هزار تن تصریح کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان غربی نیز اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به تعداد سردخانه‌های موجود در استان افزود: در حال حاضر 154 سردخانه مواد خوراکی آذربایجان غربی دارای رتبه یک کشوری هستند.

جلایر با اشاره به تعداد سردخانه‌های دارای پروانه علامت استاندارد خاطر نشان کرد: 80 سردخانه در استان دارای پروانه علامت استاندارد هستند.

وی با بیان اینکه در این راستا گواهی ایمنی و کیفیت برای سردخانه‌ها صادر می‌شود، گفت: در این راستا 427 فقره گواهی ایمنی و کیفیت در استان آذربایجان غربی صادر شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به صدور ایمنی کیفیت برای آسانسورها اعلام کرد: بخش عمده‌ای از آسانسورها دارای ایمنی کیفیت آسانسور هستند.

جلایر با بیان اینکه 425 آسانسور در استان دارای ایمنی کیفیت هستند، اظهار داشت: بازرسی و صدور ایمنی کیفیت برای آسانسورها مورد تأکید قرار دارد.

انتهای پیام/آ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول