اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تولید سالانه 30 هزار تن خرما

ریگان با کمبود سردخانه نگهداری خرما مواجه است

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: این شهرستان با تولید سالانه 30 هزار تن خرما در زمینه سردخانه نگهداری خرما با مشکل مواجه است و سردخانه‌های موجود ظرفیت نگهداری 5 تن خرما را دارند.

ریگان با کمبود سردخانه نگهداری خرما مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ صبح امروز در جلسه توسعه بخش کشاورزی شهرستان ریگان اظهار داشت: این شهرستان در زمینه سردخانه نگهداری خرما با مشکل مواجه است و کشاورزان این شهرستان برای نگهداری محصول خرمای خود به شهرستان‌های مجاور مراجعه می‌کنند.

وی افزود: سردخانه‌های شهرستان ریگان تنها 5 تن ظرفیت دارد و این در حالی است که سالانه 30 هزار تن محصول خرما در این شهرستان برداشت و برای هزینه حمل خرما به دیگر سردخانه‌های شهرستان‌های مجاور مشکلاتی برای کشاورزان به وجود می‌آید .

فرماندار ریگان بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان بر پایه تک محصولی است، اگر در این زمینه کشاورز متضرر شود، دیگر هیچ محصول و درآمدی ندارد.

برزنگ عنوان کرد: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی برنامه‌هایی برای دیگر مشاغل دارد اما پرونده مشاغل کشاورزی در بانک‌های شهرستان راکد مانده است.

سعید ربیع‌پور رئیس امور شعب بانک کشاورزی شمال استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات مطرح شده در بخش ارائه تسهیلات گفت: با توجه به اینکه با کمبود اعتبار مواجه هستیم هیچ کدام از پرونده‌های تسهیلات پرداخت نمی‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول