اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان:

اصفهان سالانه بیش از 16 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی توزیع می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز اصفهان گفت: استان اصفهان با توزیع سالانه بیش از 16 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی، نخستین توزیع‌‌کننده گاز کشور است.

اصفهان سالانه بیش از 16 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی توزیع می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، مرتضی طغیانی با بیان اینکه استان اصفهان سالانه بیش از 16 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی توزیع می‌کند، اظهار کرد: این استان با دارا بودن 104 شهر و گاز رسانی به یکصد شهر آن بالاترین میزان توزیع گاز در سطح کشور را داراست.

وی با بیان اینکه گاز رسانی به روستاها یکی از اولویت‌های مهم این شرکت است، گفت: تاکنون بیش از 950 روستا گازدار شده و بیش از 250 روستا نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان حجم گاز توزیع شده استان اصفهان در دو سال گذشته را برابر با 50.5053 میلیون متر مکعب دانست و اضافه کرد: در این شاخص اصفهان پس از تهران بزرگ که در برگیرنده استان البرز نیز است در رتبه نخست کشور قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک‌هزار کیلومتر خط انتقال گاز و 147 جایگاه سی ان جی در اصفهان به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: بیش از 33 شهرک صنعتی، گاز رسانی به بیش از 120 هزار واحد مسکونی مسکن مهر، بیش از 680 ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ در کنار دو طرح جامع گاز رسانی به کاشان و اصفهان بزرگ از دیگر طرح‌های بهره‌برداری شده در استان اصفهان است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول