اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار مشهد:

جشنواره شهرنگار می‌تواند سرآغاز تامل رسانه‌ای در عرصه ملی باشد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: برگزاری جشنواره شهرنگار می‌تواند سرآغازی برای تامل رسانه‌ای در عرصه ملی باشد.

جشنواره شهرنگار می‌تواند سرآغاز تامل رسانه‌ای در عرصه ملی باشد

محمد مهدی برادران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: توجه محدود یا عدم توجه رسانه‌‌های ملی به موضوعات و مسائل مرتبط با پایتخت معنوی کشور یکی از نقاط ضعفی است که در عرصه رسانه‌ای در کشور وجود دارد و با برگزاری این جشنواره می‌توان امیدوار بود این خلاء برطرف شود.

وی افزود: از همین رو کار سختی در پیش است و دست‌اندرکاران این جشنواره باید بکوشند با دیدگاه علمی، رویکرد منطقی و شیوه‌های عالمانه به بررسی انتقادات و بیانات رسانه‌های ملی بپردازند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد بر لزوم تعریف جایگاه رسانه‌ای مشخصی برای شهر مشهد به‌عنوان پایتخت معنوی کشور تاکید کرد و افزود: باید با ترغیب و تشویق رسانه‌های ملی، انتقادات منصفانه و راهگشایی را در این جشنواره انعکاس داد تا بتواند راه حل برون رفت بسیاری از مشکلات شهر مشهد از وضعیت کنونی باشد.

برادران با بیان اینکه مشهد در عرصه و مقیاس ملی مظلوم واقع شده خاطرنشان کرد: این شهر فراملی در عرصه بین‌المللی الگوی کشورهای اسلامی و غیراسلامی است اما نگاه‌ها و نگرش‌های داخلی به این کلانشهر آن‌گونه که باید باشد، نیست.

وی ابراز امیدواری کرد: برگزاری جشنواره شهرنگار فرصت مناسبی برای جلب توجه همگان به مشهد به‌ویژه در بین رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم و مسئولان باشد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول