اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون رئیس جمهور

تمبر یادبود جشنواره منطقه‌ای اختراعات البرز رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: همزمان با برگزاری آیین گشایش جشنواره منطقه‌ای اختراعات البرز، تمبر یادبود این جشنواره با حضور معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان رونمایی می‌شود.

تمبر یادبود جشنواره منطقه‌ای اختراعات البرز رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به نقل از واحد اطلاع رسانی جشنواره منطقه‌ای اختراعات البرز، این جشنواره که در روزهای 27، 28 و 29 تیر ماه جاری در سالن اجتماعات موسسه اصلاح نهال و بذر در کرج برگزار می‌شود، با اجرای ویژه برنامه‌هایی همراه است که تلاش می‌شود بنیاد نخبگان استان البرز میزبان شایسته‌ای برای مخترعان از سه استان تهران، قزوین و البرز باشد.

150 اختراع مورد داوری قرار می‌گیرند

در جشنواره منطقه‌ای اختراعات البرز که برخی از شخصیت‌های مهم استانی و کشوری در آیین گشایش و اختتامیه آن به سخنرانی خواهند پرداخت، 150 اختراع راه یافته به جشنواره مورد داوری قرار می‌گیرند و در نهایت، برگزیدگان از تسهیلات ویژه مخترعان سطح سه بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند می‌شوند.

بر اساس اعلام کمیته اجرایی جشنواره، محدودیتی برای تعداد برگزیدگان وجود ندارد و هر تعداد اختراع که پس از بررسی‌های تیم داوری حایز شرایط و امتیاز لازم باشند، به عنوان اختراع برتر معرفی می‌شوند و هدایای خود را از دستان مسئولان کشور دریافت می‌کنند.

هم اکنون کار بررسی اختراعات رسیده به دبیرخانه جشنواره به پایان رسیده و به زودی اسامی 150 اختراع راه یافته به بخش داوری نهایی اعلام می‌شود.

در سال 91 که با نفس گرم ولایت، سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته است، شاهد برگزاری چندین همایش، جشنواره و مسابقه در زمینه‌های علمی در استان البرز خواهیم بود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول