اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 8 روز

یازدهمین جشنواره سراسری شطرنج در همدان آغاز به کار می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان همدان گفت: از بیست و یکم تیرماه به مدت هشت روز، یازدهمین جشنواره سراسری شطرنج آقایان در همدان آغاز به کار می‌کند.

یازدهمین جشنواره سراسری شطرنج در همدان آغاز به کار می‌کند

مژده شکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: یازدهمین دوره جشنواره سراسری شطرنج آقایان از فردا 21 تیرماه تا 28 تیر در شهر همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات با حضور همه استان‌ها و از هر استان یک سهمیه برگزار می‌شود و مابقی افراد که پیش‌بینی می‌شود 400 نفر از سراسر کشور باشد به صورت آزاد شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با بیان اینکه هیئت شطرنج استان میزبان این دوره از مسابقات است، افزود: این مسابقات از ساعت 17 عصر فردا شروع و در 11 دور به روش سوئیسی برگزار می‌شود.

شکری یادآور شد: 23 نفر از شطرنج‌بازان برتر این رقابت‌ها به مرحله نهایی قهرمانی‌ کشور راه می‌یابند که در آن مرحله با 10 شطرنج باز برتر کشور به رقابت می‌پردازند.

رئیس هیئت شطرنج استان همدان با اشاره جوایز این دوره از مسابقات یادآور شد: در این دور به نفرات اول تا ششم مسابقات جوایز نقدی از 5 میلیون تا یک میلیون ریال اهدا می‌شود.

وی در پایان سخنانش از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان به لحاظ همکاری با هیئت شطرنج قدردانی کرد و افزود: هیئت شطرنج استان همدان در تلاش است که بهترین میزبانی مسابقات را داشته باشد و در این راستا تدابیر لازم برای رفاه ورزشکاران اندیشیده شده است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول