اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان مازندران:

جشنواره ادبی بسیج هنرمندان مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان مازندران از برگزاری سه جشنواره هنری و ادبی در سال 91 با محوریت بسیج هنرمندان مازندران خبر داد.

جشنواره ادبی بسیج هنرمندان مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین علیپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان تاسیس بسیج هنرمندان از سال 85 یادآور شد: در پنج سال فعالیت بسیج هنرمندان در مازندران 11 انجمن هنری و ادبی در سطح استان مازندران در رشته‌های مختلف هنری به عضویت بسیج هنرمندان استان مازندران درآمدند.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده ایجاد سه انجمن دیگر در بسیج هنرمندان مازندران در دستور کار قرار دارد.

وی تعداد کانون‌های که با همکاری بسیج هنرمندان در سطح استان مازندران فعالیت می‌کنند را 18 کانون اعلام کرد و گفت: کانون بسیج هنرمندان میاندرود نیز به‌زودی تاسیس می‌شود.

این مسئول یادآور شد: کانون بسیج در سطح شهرستان‌های مازندران توسط بسیجیان هنرمند اداره می‌شود.

علیپور در ادامه به برگزاری 34 کارگاه آموزشی در رشته‌های مختلف هنری و ادبی اشاره کرد و یادآور شد: بسیج هنرمندان مازندران  بیشتر در بخش تولیدات ادبی و هنری مشارکت دارد.

وی به برنامه‌ای در دست اجرا بسیج هنرمندان در مازندران اشاره کرد و گفت: تاکنون 110 هنرمند شهید و هنرمندان ایثارگر شناسایی شدند و همچنین چند یادواره شهدای هنرمند بسیجی مازندران در شهرهای استان برگزار شد.

علیپور در ادامه با اشاره نقش اثرگذار هنر برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی ایران یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران فرصت مناسبی را برای اعتلای هنر در جامعه ایجاد کرد ولی برخی مسئولان در زمینه رشد هنر کم‌کار هستند.

وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با استفاده از ابزار هنر سعی دارند جامعه جهانی را در تأثیر فرهنگ غلط خود قرار دهند و ما برای اثرگذار بودن در جهان باید با استفاده از ابزار هنر منویات و دغدغه‌های‌مان را به گوش جهانیان برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت هنرمندان کشورمان در ساخت وسایل تزئینی یادآور شد: بسیج هنرمندان مازندران آمادگی دارد نیازهای هدیه‌ای اداره‌ها و سازمان‌های مختلف استان را در مراسم‌ مختلف تامین کند تا مسئولان برای اهدای هدیه از جنس‌های غیر ایرانی نامرغوب استفاده نکنند.

رئیس بسیج هنرمندان مازندران در ادامه  با اشاره به جنگ نرمی که دشمن علیه کشور ما ایجاد کرد، تاکید کرد: با تقویت هنر نه تنها در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم بلکه ارزش‌های اخلاقی و اسلامی را نیز در جهان گسترش دهیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول