اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

گردهمایی مشترک اعضای هیئت‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونان وزیر و استاندار خراسان‌رضوی گردهمایی مشترک اعضای هیئت علمی داوران و رابطان خبر دهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد.

گردهمایی مشترک اعضای هیئت‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این گردهمایی صبح امروز با حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی فداکار معاون اداری مالی وزارت فرهنگ و ارشاد، محمود صلاحی استاندار خراسان رضوی، سید جواد جعفری دبیر جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی در هتل طرقبه مشهد برگزار شد.

محمد مهدی فداکار معاون اداری و مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این گردهمایی با تاکید بر گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی در این جشنواره گفت: افزایش و گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی یکی از اقداماتی بوده که به طور جدی در دبیرخانه و در شوراهای مشورتی جشنواره امام رضا(ع) در حال پیگیری و انجام است.

وی افزود: در همین راستا در سال جاری برخی از بخش‌های جشنواره را اضافه یا کم کرده‌ایم، البته باید همواره به موضوع پایش و رصد فعالیت‌های جشنواره توجه جدی داشته باشیم تا دچار آفت تکرار در جشنواره نشویم.

معاون اداری و مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در راستای همین اقدامات علمی و پژوهشی در حال حاضر بخشی از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های سطح کشور وارد عمل شده تا بتوان نتیجه قابل قبول و خوبی را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: همچنین در این گردهمایی از پوستر دهمین بین‌المللی امام رضا (ع) به مناسبت دهمین دوره آن توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد، این پوستر کاری از استاد نجابتی، هنرمند و گرافیست صاحب‌نام کشوری است.

از دیگر برنامه‌های این گردهمایی تقدیر از فعالان، هنرمندان دوره گذشته جشنواره و رابطان خبر جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) بود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول