اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر خبر داد

رشد بیش از 50 درصدی ارسال متون به جشنواره تئاتر استانی

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: استقبال خوب هنرمندان تئاتر استان بوشهر در ارسال متون به دبیرخانه جشنواره تئائر استانی موجب رشد بیش از 50 درصدی ارسال متون شده که آماری بی‌سابقه است.

رشد بیش از 50 درصدی ارسال متون به جشنواره تئاتر استانی

محمد مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از پایان پذیرش متون متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر استانی خبر داد.

مظفری بیان کرد: امسال میزان استقبال هنرمندان تئاتر استان در ارسال متون به دبیرخانه جشنواره تئاتر چشمگیر بوده است.

وی گفت: مهلت قانونی پذیرش متون تا 20 خرداد بود که این تاریخ به علت استقبال خوب هنرمندان سراسر استان دو بار تمدید شد و آخرین متون ارسالی نیز تا 5 تیرماه تمدید شد.

مظفری گفت: استقبال خوب هنرمندان تئاتر استان بوشهر در ارسال متون به دبیرخانه جشنواره موجب رشد بیش از 50 درصدی ارسال متون شده که آماری بی‌سابقه است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر افزود: علاوه بر افزایش کمی آثار ارسالی در حوزه جغرافیایی نیز هنرمندان استان از شهرها و بخش‌های مختلف تقاضای شرکت در جشنواره تئاتر استانی بوشهر را داده‌اند.

وی گفت: وظیفه بازخوانی متون را غلام‌حسین دریانورد، محمدعلی محب‌زاده و اردشیر محمودی‌فر بر عهده دارند و تا پایان تیرماه نتایج بازخوانی‌ها به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید.

مظفری با تاکید بر اینکه به علت در پیش بودن ماه محرم قرار است جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای امسال زودتر برگزار شود از برنامه‌ریزی گسترده برای برگزاری هر چه بهتر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر خبر داد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر تصریح کرد: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر نیمه اول مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار می‌شود.

مظفری گفت: سیاست این انجمن در توسعه تئاتر بردن تئاتر در بین مردم است که در این بین توسعه اجراهای عمومی از اقداماتی است که قرار است روی آن سرمایه‌گذاری شود.

وی افزود: اجرای رپرتوارهای نمایشی از جمله اقداماتی است که قرار است انجام شود و در قالب این رپرتوارها نمایش‌هایی که در جشنواره‌های مختلف شرکت کرده و موفق به اجرای عمومی نشده‌اند به اجرای عموم در می‌آیند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول