اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم خبر داد

حضور فعال قم در جشنواره ملی علم تا عمل

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل در هفته دولت، از حضور فعال استان قم در این جشنواره خبر داد.

حضور فعال قم در جشنواره ملی علم تا عمل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن محرری در جلسه ستاد استانی جشنواره علم و تا عمل اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مرکز، سومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل، همزمان با هفته دولت در تهران برگزار می‌شود.

وی توجه جدی به حلقه‌های دانش و فناوری در چارچوب نظام ملی نوآوری، تقویت تعاملات بین دستگاهی برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و افزایش بهره‌وری در این عرصه، همچنین گسترش چتر حمایتی از تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی در سطح استان و کشور را از اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد و افزود: امیدواریم با همگرایی و همدلی تمام دست‌اندرکاران و اعضای ستاد بتوانیم زمینه حضور موفق استان قم در این جشنواره را فراهم کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم از حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحبان طرح‌ها و آثار پژوهشی استان در جشنواره امسال خبر داد و گفت: تلاش خواهد شد تا سهم استان قم از طرح‌های پیش‌بینی شده برای ارائه به جشنواره، به صورت کامل محقق شود.

محرری سهمیه استان قم برای شرکت در این جشنواره را 40 طرح عنوان و تصریح کرد: کارگروه پژوهش و فناوری و تحول اداری استان، نسبت به انتخاب طرح‌های برتر استانی اقدام خواهد کرد، ضمن اینکه با توجه به ظرفیت‌های استان قم تعداد تقاضا بیش از این سهمیه خواهد بود.

وی به درخشش استان قم در جشنواره سال گذشته اشاره و ابراز امیدواری کرد که با همت و تلاش همه دست‌اندرکاران شاهد تکرار موفقیت‌های استان در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل باشیم.

لازم به یادآوری است در دومین جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل که شهریور ماه سال گذشته برگزار شد، استان قم با ارائه 40 طرح حضور موفقی داشته و با دو طرح ملی و یک طرح استانی برگزیده، توانست عنوان استان برتر این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول