اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

جشنواره استانی" مهمان مهر " در کرمانشاه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشنواره استانی مهمان مهر در تاریخ 26 مهرماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

جشنواره استانی" مهمان مهر " در کرمانشاه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام  محمد آفتابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از برگزاری جشنواره استانی مهمان مهر در کرمانشاه خبر داد.

آفتابی تصریح کرد: فراخوان جشنواره استانی ویژه سفر مقام معظم رهبری با عنوان مهمان مهر تهیه و به‌ زودی در سطح استان توزیع می‌شود.

وی افزود: محورها و بخش‌های این جشنواره شامل عکس، نقاشی، پوستر، خوشنویسی با محوریت اشعار مقام معظم رهبری، ارسال شعر، خاطره از لحظات حضور مقام معظم رهبری در استان، دل‌نوشته و وبلاگ‌نویسی است و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 31 شهریور ماه سال‌جاری نسبت به تهیه و ارسال آثار خود اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: به همین مناسبت نمایشگاهی از آثار خوشنویسی، عکس، دل‌نوشته و خاطرات و نقاشی از برگزیدگان جشنواره در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی به مدت 10 روز برگزار می‌شود. 

آفتابی خاطرنشان کرد: این جشنواره در تاریخ 26 مهرماه برگزار می‌شود و از برگزیدگان جشنواره تجلیل خواهد شد.

مسئول کمیته فرهنگی ستاد سالگشت سفر مقام معظم رهبری از برنامه‌ریزی مناسب به همین مناسبت خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای توسط کمیته فرهنگی تدوین شده است که همزمان با سفر مقام معظم رهبری در استان اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول