اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قزوین خبر داد

3 مدال قهرمانی کاراته بسیج کشور برای کاراته‌کاهای قزوینی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین گفت: کاراته‌کاهای استان در رقابت‌های کاراته قهرمانی بسیج کشور خوش درخشیدند و 3 مدال رنگارنگ را از آن خود کردند.

3 مدال قهرمانی کاراته بسیج کشور برای کاراته‌کاهای قزوینی

حمیدرضا داوری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با بیان اینکه سه کاراته‌کای استان در این رقابت‌ها توانستند، روی سکو قرار بگیرند، اظهار کرد: امیرمحمد مومنی در وزن 76+ کیلوگرم و علی‌اصغر آسیابری در وزن 68- کیلوگرم توانستند، با غلبه بر رقیبان خود ضمن کسب عنوان قهرمانی مدال خوشرنگ طلا را را از آن خود کنند.

وی با اشاره به این که مجتبی فرد دیگر ورزشکار تیم استان در این رقابت‌ها بود، افزود: این کاراته‌کای شایسته با قبول شکست در دیدار نیمه نهایی موفق شد، مدال برنز این مسابقات را کسب کند.

داوری عنوان کرد: در رده‌بندی تیمی این رقابت‌ها نیز تیم کاراته بسیج استان قزوین برای نخستین‌بار پس از تیم کرمان عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.

دبیر هیئت کاراته استان تصریح کرد: این مسابقات با حضور بیش از 400 کاراته‌کا از 32 استان کشور به مدت دو روز در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول