اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

مسابقات قهرمانی کاراته پیشکسوتان قزوین خاتمه یافت

خبرگزاری فارس: مسابقات قهرمانی کاراته پیشکسوتان استان قزوین با شناخت نفرات برتر در قزوین به پایان رسید.

مسابقات قهرمانی کاراته پیشکسوتان قزوین خاتمه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این رقابت‌ها که با حضور 32 کاراته‌کا برتر استان قزوین درخانه کاراته مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد، در قسمت کومیته رده سنی زیر 40 سال حمیدرضا داوری از قزوین بر سکوی اولی ایستاد، حسین بیگدلی از اقبالیه دوم شد و علی قاسمی از بیدستان عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در بخش کومیته رده سنی 45 سال، قسمت آسیابری از شهرستان البرز قهرمانی را از آن خود کرد، سیاوش اسدی دیگر کاراته‌کای الوندی نایب قهرمان شد و اصغر قنبری از روستای پیریوسفیان سکوی سومی را به خود اختصاص داد.

اما عنوان قهرمانی بخش کومیته رده سنی 50 سال به بالا را عباس جنابی از قزوین از آن خود کرد، صفی‌الله عزیزمحمدی از ضیاءآباد نایب قهرمان شد و سید حسن جلیلیان دیگر ورزشکار قزوینی موفق شد سکوی سومی را تصاحب کند.

در بخش کاتا 50 سال به بالا کاراته‌کاهای قزوینی رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند به طوری که محمود قربانی قهرمان شد، عباس جنابی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و سید حسن جلیلیان و حسین کریم‌زاده به طور مشترک عنوان سومی را از آن خود کردند.

نفرات برتر این رقابت‌ها جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان کشور که اواخر تیرماه در تهران برگزار می‌شود را کسب کردند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول