اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوی کاراته کای خراسانی

برای کسب مدال در مسابقات جهانی کاراته ژاپن تلاش می‌کنم

خبرگزاری فارس: بانوی کاراته‌کای خراسانی گفت: به منظور کسب مدال مسابقات جهانی هر روز تمرینات زیادی را انجام می‌دهم.

برای کسب مدال در مسابقات جهانی کاراته ژاپن تلاش می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، اهدا طبق‌فروش افزود: ماه گذشته در اردوی انتخابی تیم‌ملی کاراته سبک شیتوریو به عنوان عضو ثابت تیم‌ ملی انتخاب شدم و در حال حاضر تمرینات سنگین و فشرده‌ای را برای کسب مدال مسابقات جهانی پشت سر می‌گذارم.

وی در ادامه گفت: برای حضور در مسابقات جهانی که 4 و 5 آذرماه امسال در کشور ژاپن برگزار می‌شود مدت طولانی است که در اردوهای مختلف آمادگی تیم ملی حضور دارم.

طبق‌فروش حضور در مسابقات کاراته کشور سبک وادوریو در شهریورماه سال‌ جاری در تهران را دیگر مسابقه پیش روی خود عنوان کرد و گفت: یک ورزشکار برای انجام ورزش قهرمانی و هم‌چنین کسب عنوان‌های برتر رقابت‌های داخلی و خارجی باید وقت و هزینه بسیار زیادی را صرف کند.

این ورزشکار خراسانی با بیان اینکه ورزشکاران حرفه‌ای برای بیشتر شدن انگیزه و کسب مدال‌های آسیایی و جهانی نیازمند توجه مسئولان ورزش هستند، افزود: تاکنون در این‌باره اقدام خاصی انجام نشده است.

اهدا طبق‌فروش، دارنده 3 مدال طلا و یک نقره مسابقات آسیایی هندوستان در سال 90 و دو مدال برنز مسابقات جهانی انگلیس در سال 87 در رشته ورزشی کاراته است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول