اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته استان قم:

نقش قم در موفقیت‌های بین‌المللی کاراته کشور بارز است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: کاراته قم در دو دهه اخیر سهم عمده‌ای در موفقیت‌های کاراته کشورمان در مسابقات مختلف برون مرزی از جمله مسابقات آسیایی داشته است.

نقش قم در موفقیت‌های بین‌المللی کاراته کشور بارز است

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: از دهه 70 تاکنون استان قم یکی از تنها استان‌هایی به شمار می‌رود که همواره در ترکیب تیم‌های ملی کاراته رده‌های سنی مختلف کشورمان دارای نمایندگان پرقدرتی بوده است.

وی ادامه داد: کسب عنوان قهرمانی آسیا در چندین دوره مختلف در حالی برای کاراته کشورمان به دست آمده است که در گذشته چهره‌هایی همچون علیرضا کتیرایی، مجید عبدالحسینی، مهدی جعفری و مهدی عموزاده از قم در تیم ملی حضور داشته‌اند.

رئیس هیئت کاراته استان قم عنوان داشت: همچنین مربی توانمندی همچون غلامرضا دباغیان نزدیک به 15 سال در رأس کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان حضور داشته و اکنون نیز همراه با علیرضا کتیرایی از مربیان تیم ملی به شمار می‌روند.

وی در ادامه به موفقیت‌های سال‌های اخیر کاراته‌کاهای قمی در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی اشاره کرد و بیان داشت: کاراته قم در سال 2011 چهار نماینده در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در کشور چین داشت و هر چهار نماینده قم به مدال دست یافتند.

عابدی همچنین از درخشش کاراته قم در رقابت‌های قهرمانی جهان در سال 2011 خبر داد و بیان داشت: علی نجفی در مسابقات کاراته قهرمانی جهان در کشور تایلند با شایستگی موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز جهان شد.

وی در ادامه از اعزام یک کاراته‌کای نوجوان قمی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و بیان داشت: همراه با تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا روز جمعه عازم ازبکستان شدند، علیرضا قاضی به‌عنوان نماینده قم نیز راهی این رقابت‌ها شد.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: مسابقات قهرمانی آسیا طی روزهای 24 تا 27 تیرماه در ازبکستان برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان یک هفته زودتر از آغاز پیکارها راهی تاشکند شدند و یک مرحله اردو نیز تا پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به ترکیب تیم‌های اعزامی رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا بیان داشت: علیرضا قاضی در ترکیب تیم ملی رده سنی نوجوانان در وزن منهای 63 کیلوگرم به رقابت می‌پردازد.

عابدی افزود: این تیم در کادر فنی با ترکیب علیرضا سلیمانی به‌عنوان سرمربی، رضا میدان‌رو، محمدرضا عبدالمحمدی، سید شهرام هروی و جلیل بخشی به‌عنوان مربی و جواد وکیلی به‌عنوان مربی بدنساز راهی پیکارهای قهرمانی آسیا شده است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول