اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته قزوین:

افتخارآفرینی کاراته قزوین در این روزها لذت‌بخش است

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به قهرمانی کاراته‌کای شایسته قزوینی در مسابقات کاراته قهرمانی غرب آسیا گفت‌: افتخارآفرینی کاراته استان قزوین این روزها لذت‌بخش است.

افتخارآفرینی کاراته قزوین در این روزها لذت‌بخش است

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه این روزها بهمن عسگری باز هم در قزوین به یک چهره ورزشی محبوب تبدیل شده است اظهار کرد: بسیار خوشحال هستم از اینکه برای نخستین بار در رده سنی بزرگسالان ورزشکاری از قزوین حاضر شد و موفق شد در بخش کومیته تیمی برای کشور و استان افتخارآفرینی کند.

وی با اشاره به اینکه این برای نخستین بار است که یک کاراته‌کا از قزوین در تیم ملی بزرگسالان حضور یافته و موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات بین‌المللی شده است، افزود : عسگری بیش از این سابقه دو عنوان قهرمانی مسابقات جوانان و امیدهای جهان در کشورهای مراکش و مالزی را در کارنامه خود دارد‌.

عسگری در آینده حرف‌های زیادی در رده سنی بزرگسالان خواهد داشت

دبیر هیئت کاراته استان قزوین در ادامه با اشاره به توانایی‌های بالای عسگری ملی‌پوش کاراته قزوینی گفت‌: این جوان شایسته با حفظ انگیزه بالا و آمادگی بدنی مناسب خود در سال های آینده حرف‌های زیادی در رده سنی بزرگسالان خواهد داشت.

داوری با اشاره به اینکه عسگری با شایستگی و به نوعی با بدشانسی رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در ازبکستان را از دست داد، افزود‌: در دیدارهای انتخابی اگر این ملی‌پوش شایسته استان مصدوم نمی‌شد قطعا می‌توانست تا مراحل بالاتر پیش رود و آمادگی خود را به رخ حریفان کشد.

با تمام توان از ظرفیت‌های ورزشکاران کاراته  قزوین استفاده می‌کنیم

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به حضور علی‌اصغر آسیا‌بری در آخرین اردوی تیم ملی کاراته جوانان کشورمان گفت‌: این جوان شایسته در حال حاضر از آمادگی بالایی برخوردار است و بدون شک با انجام تمرینات مناسب و کسب تجارب بیشتر می‌تواند در سال‌های آینده برای کشورمان افتخار‌آفرینی کند.

وی با بیان اینکه آسیابری چندی پیش در مسابقات کاراته بین‌المللی ترکیه موفق شد دو مدال برنز را برگردن بیاویزد، گفت: امیدواریم این ورزشکار خوب استان قزوین تا سال‌های در ترکیب تیم ملی کشورمان بدرخشد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول