اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاراته کار نوجوان اردکانی تجلیل شد

خبرگزاری فارس: از سارا صفار که در مسابقات جهانی کاراته نوجوانان در ترکیه مدال طلا را کسب کرد، تجلیل شد.

کاراته کار نوجوان اردکانی تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، در مراسمی با حضور نایب رئیس فراکسیون ورزش در مجلس، معاون اداره کل ورزش و امور جوانان استان و جمعی از مسئولان ورزش شهرستان اردکان، از سارا صفار، کارته کار نوجوان اردکانی که در مسابقات جهانی کاراته در ترکیه مدال طلا را کسب کرده است، تجلیل شد.

سارا صفار دانش‌آموز 12 ساله اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان درباره این موفقیت گفت: در مسابقات کاراته نوجوانان کشور که اردیبهشت ماه امسال در همدان برگزار شد، مقام اول را کسب کردم و جواز حضور در مسابقات جهانی ترکیه را به دست آوردم.

این کاراته کار افزود: در این دوره از مسابقات که از سطح بالایی نیز برخوردار بود، در رده سنی 12 تا 13 سال، با نتایج 9 بر صفر، شش بر صفر و شش بر صفر، حریفان خود را پشت سر گذاشتم و مدال طلا را به دست آوردم.

وی تلاش مربی خود، مرضیه سهیلی، پدر و مادر و حمایت نماینده مردم اردکان و رئیس هیئت کاراته شهرستان را از عوامل موفقیت خود ذکر کرد.

سارا صفار چهار سال است که در رشته کاراته فعالیت می‌کند و دارای کمربند مشکی و دان یک کاراته است و تاکنون چندین مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات کشوری و استانی به دست آورده است.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس نیز در این مراسم اظهار داشت: شهرستان اردکان دارای استعدادهای بالقوه در رشته‌های مختلف ورزشی است و اگر در حوزه ورزش برنامه‌ریزی، راهبرد و استراتژی داشته باشیم و هیئت‌های ورزشی با برنامه‌ریزی مدون و جامع حرکت کنند، می‌توانیم استعدادهای ورزشی را شناسایی و در رشته‌های انفرادی در سطح جهان صاحب مدال شویم.

وی تصریح کرد: هرهیئت ورزشی که برای حرکت خود برنامه و هدف تعیین کرده باشد، مورد حمایت دولت و بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول