اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم فدراسیون کاراته

قم میزبان مرحله نهایی تمرینات تیم ملی کاراته شد

خبرگزاری فارس: هیئت کاراته استان قم میزبان مرحله نهایی اردوی ملی‌پوشان اعزامی به پیکارهای قهرمانی کاراته مردان آسیا شد.

قم میزبان مرحله نهایی تمرینات تیم ملی کاراته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از اینکه تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان عازم پیکارهای‌ لیگ جهانی با عنوان کاراته‌وان شد و در پایان رقابت‌هایی که به میزبانی اندونزی به انجام رسید، عنوان قهرمانی را کسب کرد، اکنون این تیم باید آماده پیکارهای قهرمانی آسیا شود.

رقابت‌های بین‌المللی اندونزی با عنوان لیگ جهانی کاراته در فاصله زمانی اندک تا آغاز مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی بزرگسالان آسیا رهاورد برگزار شد و نتایج ارزشمندی برای تیم ملی کاراته کشورمان به دنبال داشت تا ملی‌پوشان با بهترین روحیه و در اوج آمادگی در روزهای پایانی تیرماه یعنی حدود دو هفته دیگر به این دوره‌ از پیکارها اعزام شوند.

این در حالی است که قرار است امروز از سوی کادر فنی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان با در نظر گرفتن عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات لیگ جهانی در کشور اندونزی، اسامی نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان اعلام شود.

اسامی ملی‌پوشان اعزامی به دوازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در سال 2012 در حالی اعلام می‌شود که برنامه کادر فنی تیم ملی برای اردوی جدید ملی‌پوشان نیز پیش‌بینی شده است و بدین ترتیب تیم ملی کاراته از روز دوازدهم تیرماه دور جدید تمرینات خود را در قم از سر خواهد گرفت.

قرار است در این اردو فقط نفرات اعزامی به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا حضور داشته باشند و فدراسیون کاراته اسامی 12 نفر از کاراته‌کاهای اعزامی به ازبکستان را معرفی خواهد کرد.

بدین ترتیب از میان 18 کاراته‌کای اعزامی به مسابقات لیگ جهانی کاراته در کشور اندونزی، اسامی شش کاراته‌کا از بین ملی‌پوشان حذف خواهد شد و پنج کاراته‌کا در بخش انفرادی و هفت مبارز در بخش تیمی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب و معرفی خواهند شد.

این در حالی است که زمان و مکان پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا نیز از ماه‌ها پیش مشخص شده است و تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان روز بیست و سوم تیرماه راهی تاشکند ازبکستان می‌شود تا در مسابقات قهرمانی حضور یابد.

اردوی نهایی آماده‌سازی و تدارکاتی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در حالی به میزبانی هیئت کاراته استان قم برگزار می‌شود که این تیم تا قبل از اعزام به لیگ جهانی در اندونزی شش مرحله این اردوها را با حضور تمام ملی‌پوشان پشت سر گذاشته بود و اکنون هفتمین مرحله اردوها در قم به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول