اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه

تیم شوتوکان کاراته کرمان نایب قهرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم شوتوکان کاراته کرمان به همراه تیم ملی کاتای جوانان در قالب نماینده ایران در رقابت‌های جایزه بزرگ 2012 ترکیه در مجموع با کسب 7 مدال طلا، 6 نقره و 8 برنز نایب قهرمان شد.

تیم شوتوکان کاراته کرمان نایب قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، تیم شوتوکان کاراته کرمان JKA به همراه تیم ملی کاتای جوانان در قالب نماینده ایران در رقابت‌های جایزه بزرگ 2012 ترکیه که از اول تا چهارم تیر ماه در شهر ساکاریا ترکیه برگزار شد، موفق شد در مجموع با کسب هفت مدال طلا، شش نقره و هشت برنز پس از تیم میزبان به مقام نایب قهرمانی دست یابد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور یک‌هزار و 300 ورزشکار از 11 کشور آذربایجان، سوئیس، مراکش، ترکیه، عراق، ایران، تاجیکستان، تونس، ترکمنستان و ارمنستان در شهر ساکاریا ترکیه برگزار شد.

تیم کرمان که به عنوان تیم دانشگاه پیام نور استان کرمان و شهرداری اختیارآباد در این رقابت‌ها شرکت کرد، متشکل از 14 کاتا رو در بخش‌های تیمی و انفرادی آقایان و بانوان بود و محسن رشیدی‌نژاد، ناصر یعقوبی و مهدی شجاعی به عنوان مربی و داور این تیم را همراهی کردند.

تیم کرمان توانست از مجموع مدال‌های کسب شده توسط تیم جمهوری اسلامی ایران، تعداد شش مدال طلا، دو نقره و دو برنز را به خود اختصاص دهد که این به عنوان برگ زرین دیگری در افتخارات شوتوکان کاراته JKA استان کرمان و کاراته استان ثبت شد.

مدال‌آوران کرمانی در بخش بانوان کاتای انفرادی بزرگسالان، کیانمهر کیانی‌زاده مدال طلا و کاتای انفرادی 12-13 سال زهراسادات حسینی‌نسب مدال طلا بودند.

در بخش آقایان نیز در کاتای تیمی بزرگسالان اعضای تیم مصطفی پو جلالی، عمارمیرزائی، امیدعربپور مقام اول، کاتای تیمی 16-17 سال و اعضای تیم ملی کاتای جمهوری اسلامی ایران شامل سید بهروز حسینی‌نسب، اسماعیل نخعی و معین برکم مقام اول، کاتای تیمی 14-15 سال اعضای تیم عباس حیاتی‌فر، امیرعلی دوست‌محمدی و حمیدرضا پوراعماء مقام اول را کسب کردند.

در کاتای انفرادی بزرگسالان مصطفی پورجلالی مدال برنز، کاتای انفرادی بزرگسالان عمار میرزائی مدال نقره، کاتای انفرادی بزرگسالان علیرضا ابوالحسنی مدال برنز، کاتای انفرادی 16- 17 سال معین برکم مدال طلا و در کاتای انفرادی 14- 15 سال محمدجواد عامری مدال نقره را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول