اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش کاراته قم:

در کاراته قهرمانی آسیا مدال‌آور خواهم بود

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش کاراته استان قم گفت: می‌خواهم یکی از مدال‌آوران کاراته کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا باشم.

در کاراته قهرمانی آسیا مدال‌آور خواهم بود

سعید علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته برای اعزام به پیکارهای قهرمانی آسیا را سپری می‌کنیم و خوشبختانه هم شرایط من و هم وضعیت سایر ملی‌پوشان مطلوب است.

وی ادامه داد: پیش از اعزام به رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا تمهیدات بسیار خوبی از سوی کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان برای افزایش میزان آمادگی ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است و در تاشکند حضور موفقی خواهیم داشت.

کاراته‌کای وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان ابراز داشت: یقین بدانید برای اینکه پاسخ اعتماد کادر فنی تیم ملی را بدهم تمام تلاشم را برای قرار گرفتن بر روی سکوی کاراته قهرمانی آسیا انجام خواهم داد.

وی که سرانجام با انتخاب کادر فنی تیم ملی کاراته بزرگسالان به امیر مهدی‌زاده دیگر کاراته‌کای قمی وزن منهای 60 کیلوگرم تیم ملی ترجیح داده شد قرار است به عنوان کومیته‌کار وزن منهای 60 کیلوگرم بخش انفرادی تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی آسیا برابر حریفان به میدان برود.

علی‌پور تصریح کرد: مسابقات لیگ جهانی کاراته ملقب به کاراته وان در کشور اندونزی فرصت بسیار خوبی بود که بتوانم توان خود را در مقابل رقبای مطرح شرکت‌کننده در این رقابت‌ها محک زده و در نهایت به مدال نقره دست یابم.

وی عنوان داشت: از اینکه لطف خدا شامل حالم شد و توانستم در جریان رقابت‌های کاراته وان در اندونزی به مدال نقره دست یابم، بسیار خوشحالم و قول می‌دهم با تمام توان و قدرت در کاراته قهرمانی آسیا از اعتبار کاراته قم و کشورمان دفاع کنم.

ملی‌پوش قمی عضو تیم ملی کاراته بزرگسالان ادامه داد: اکنون شرایط خوبی دارم و با تمریناتی هم که در مدت باقی مانده تا اعزام انجام خواهد داد، شرایطم قطعا از قبل بهتر خواهد شد، ضمن اینکه با ادامه روند آماده‌سازی در مسابقات ازبکستان به اوج آمادگی خواهم رسید و می‌توانم عملکرد خوبی داشته باشم.

وی که مدال نقره مسابقات قهرمانی کاراته وان ملقب به لیگ جهانی کاراته در کشور اندونزی را به دست آورده است، بیان کرد: پیش‌بینی نتیجه‌ هر مسابقه‌ای سخت است و همه چیز به روز مسابقه، شرایط ورزشکار، چیدمان داوران و قرعه بستگی دارد و امیدوارم از این نظر با بهترین شرایط روبه‌رو شده و برای کاراته کشورمان افتخارآفرین باشم.

دوازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در روزهای 24 تا 27 تیرماه با شرکت برترین‌های قاره کهن در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به میزبانی ازبکستان در شهر تاشکند این کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول