اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان قزوین:

تیم کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای قزوین بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قزوین از قهرمانی تیم کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای این استان در یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

تیم کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای قزوین بر سکوی قهرمانی کشور ایستاد

حمیدرضا داوری امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کاراته‌کاهای استان قزوین با کسب 11 مدال طلا، 9 نقره و 11 برنز بالاتر از تیم‌های مرکزی و تهران بر سکوی اولی این مسابقات ایستادند.

وی افزود: در این مسابقات علی‌حسن ایوب‌نژاد، ابراهیم شعبانی، سینا فتحی، عرفان نجفی، اسماعیل شعبانی، مهدی بختیاری، عباس قربانی، مهدی کریمی و مسعود عباسی ضمن کسب عناوین قهرمانی، گردن آویز طلا را به خود اختصاص دادند.

داوری تصریح کرد: سید سبحان مجابی دیگر کاراته‌کای کشورمان بود که توانست در دو بخش کاتا و کومیته این رقابت‌ها دو مدال طلا را از آن خود کند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین یادآور شد : علی‌حسین ایوب‌نژاد، محمدعلی نوروزپور، جواد کشاورز، امیرمحمد رشوند، ایوب ایوب‌نژاد، حسن فارسی و مسعود محبی بر سکوی دومی این رقابت‌ها ایستادند.

وی همچنین از درخشش سید افشین موسوی در این رقابت‌ها یاد کرد و گفت: این کاراته‌کای شایسته استان قزوین دو مدال نقره کاتا و کومیته این مسابقات را از آن تیم کاراته قزوین کرد.

داوری عنوان کرد: حامد مهرآرا، مسعود عباسی، محمد طاهرخانی، یوسف علیزاده، مهران کریمی، جواد کشاورز، محمدحسین قاسمی، محمدعلی نوروزپور، حامد مهرآرا، مرتضی برادری و محمدجواد دلخواه نیز دیگر کاراته‌کاهای استان قزوین بودند که توانستند سکوی سوم این مسابقات را از آن خود کنند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین خاطرنشان کرد: رقابت‌های کاراته سبک شوتوکان ریوبوکای کشور با حضور 450 کاراته‌کا از 18 استان کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سالن بعثت کرج برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول