اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظریان تصمیم گیری می‌کند

حضور در لیگ برتر یا سوپر لیگ کاراته

خبرگزاری فارس: مدیر فنی تیم‌های کاراته سپاهان نظر نهایی در مورد حضور این تیم در لیگ برتر یا سوپر لیگ را می‌دهد.

حضور در لیگ برتر یا سوپر لیگ کاراته

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اینکه هیئت مدیره باشگاه سپاهان اعلام کرد که تیم کاراته این باشگاه باید با ترکیب بومی در مسابقات لیگ حضور پیدا کند، ابهاماتی در مورد شرکت کردن این تیم در سوپر لیگ یا لیگ برتر مطرح شده است.

قرار است حبیب الله ناظریان مدیر فنی تیم‌های کاراته سپاهان در این مورد نظر قطعی را اعلام کرده تا وضعیت تیم کاراته سپاهان مشخص شود.

در مسابقات فصل جاری لیگ، از باشگاه سپاهان تنها یک تیم در مسابقات لیگ شرکت می‌کند و تیم سپاهان نوین و امیدهای سپاهان در لیگ حضور نخواهد داشت.

مسئول ورزش قهرمانی باشگاه سپاهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باشگاه سپاهان برای فصل جاری مسابقات لیگ کاراته در سوپر لیگ و لیگ برتر ثبت نام کرده است.

اسماعیل پناهنده افزود: ناظریان در حال حاضر در اردوی تیم ملی به سر می‌برد اما قرار است وی در مورد شرکت تیم در سوپر لیگ یا لیگ برتر تصمیم گیری کند.

وی ادامه داد: با وجود ثبت نام در سوپر و لیگ برتر، باشگاه سپاهان تنها در یک لیگ حضور پیدا کرده و تیم شرکت کننده نیز از بازیکنان بومی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول