اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم خوزستان در مسابقات کیوکوشین سلف قهرمانی:

آبادانی‌ها در مسابقات کیوکوشین سلف قهرمانی کشور درخشیدند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم خوزستان در مسابقات کیوکوشین سلف قهرمانی گفت: ورزشکاران استان خوزستان به‌ویژه آبادان در مسابقات کیوکوشین سلف قهرمانی کشور بسیار خوش درخشیدند.

آبادانی‌ها در مسابقات کیوکوشین سلف قهرمانی کشور درخشیدند

محمد امیری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: رقابت‌های دو روزه کیوکوشین سلف قهرمانی کشور در شهرستان رباط کریم از توابع تهران برگزار شد و در پایان خوزستانی‌ها موفق شدند با کسب مدال‌های متعدد به مقام قهرمانی دست یابند.

وی افزود: تیم خوزستان که شش کاراته‌کای آبادانی را در ترکیب اصلی خود داشت به همراه 29 تیم از سایر استان‌های کشور مجموعاً 30 تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها را تشکیل دادند.

سرپرست تیم خوزستان در مسابقات کیوکوشین سلف قهرمانی کشور با اشاره به درخشش ورزشکاران آبادانی در این دوره از مسابقات تصریح کرد: تیم خوزستان در این دوره از رقابت‌ها بیشتر از ورزشکاران آبادان و خرمشهری تشکیل شده بود و در پایان این مسابقات هر شش کاراته‌کای آبادانی روی سکو رفتند و صاحب مدال شدند.

وی با اشاره به اینکه آبادان از ورزشکاران مستعد و ارزشمندی برخوردار است، ادامه داد: در این رقابت‌ها "پوریا پیرزاده"، "ارسلان معظمی" و "علی دریس‌زاده" در اوزان خود به مقام قهرمانی رسیدند.

امری‌نسب با بیان اینکه "مجتبی شرهانی" و "حجت عبدیان‌زاده" صاحب مدال نقره شدند و "وهاب بنیادیان" به مدال برنز بسنده کرد، افزود: کیفیت رقابت‌های قهرمانی کشور در این دوره بسیار قابل قبول بود زیرا بیشتر مدعیان قهرمانی در آن حضور داشتند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول